7.1.2013

סימניות צמר -DIY

ביום סוער שכזה, במיוחד כשהאפים של הקטנטנים שלי מנוזלים, העדפתי לא לשלוח אותם לגן ולהישאר בבית.
כל כך התחשק לי לגעת בצמר, אבל לסרוג לא בא בחשבון היום.
נזכרתי במקלות הפלסטיק החמודים שקניתי מחנות חד פעמי (מעין מקלות לקוקטיילים) ומיד ידעתי שאכין מהן סימניות צבעוניות ונעימות.
איך מכינים? פשוט מאוד- מלפפים חוטי צמר או רקמה מסביב למקלות הבחישה. כשמגיעים לסוף קושרים את חוטי הצמר זה בזה או מדביקים.

הסימנייה החדשה שלי משמחת כל ספר


והנה מחזיקי צמר שהכנתי עבור שאריות :
מחברים שני מזלגות עץ קטנים ומלפפים עליהם את הצמר.



חורף נעים!
אשמח לתגובות 
איילת

8 תגובות:

  1. בדיוק אני חושבת לעצמי מה אנחנו הולכים לעשות אחר הצהרים עם הבנות
    רעיון מעולה

    השבמחק
  2. איזה רעיון חמוד! והביצוע- יפה ושמח!תודה!
    איילת (איולי)

    השבמחק
  3. אני כבר יומיים עם הבנות בבית וצופה יום נוסף - תודה על הרעיון :)

    השבמחק
  4. איילת את יצירתית ומוכשרת בטרוף!!

    השבמחק
  5. מקסים, כל כך פשוט ומקסים

    השבמחק
  6. תודה על התגובות!
    המשך שבוע נעים וחמים!
    איילת

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator