17.12.2012

עולם הבובות


לאחרונה אני מוצאת את עצמי מתעניינת בעולם הקסום של יצירת הבובות. עוד משחר ההיסטוריה קיימים ממצאים על קיומן של בובות שונות מחומרים שונים ומתקופות שונות, בין אם למשחק, טקס דתי או עבור תאטרון.
כמו כל נושא חדש שמרתק ומסקרן אותי, גם הפעם עשיתי חיפוש באינטרנט ואני מעלה כאן סוגים שונים של הדרכות להכנת בובות שונות ומגוונות, החל מבובות נייר ועד מריונטות.

בובות כפפה - הדרכה נהדרת ומפורטת תמצאו כאן.


תמונה מכאן
בובות מכפות עץ- הדרכה מצולמת מכאן.

Beaker and Dr. Honeydew Spoon Puppets
תמונה מכאן 
בובות אצבע מקסימות - מהאתר הזה.

DIY Felt Finger Puppet Kit for Kids
תמונה מכאן
בובות נייר - מהאתר הזה


תמונה מכאן

עוד בובות אצבע מנייר -מכאן.

FANTASTIC Heroes Paper Finger Puppets - Printable PDF Toy - DIY Craft Kit Paper Toy
תמונה מכאן

הדרכה להכנת בובת מריונטה תמצאו כאן.

תמונה מכאן

ואם כבר במריונטות עסקינן - תראו את המריונטה וינט'אז המשגעת הזאת:

תמונה מכאן.


בובות גרב מתוקות - הדרכה כאן

Sock Puppets
תמונה מכאן

והנה הדרכה מצולמת בוידאו להכנת בובות הגרב האלו:

How to Make Sock Puppets with Your Kids: Video instructions!
תמונה מכאן
הייתי יכולה להמשיך עוד שעות, אבל אני אעצור כאן.

                                       ********************************

ועכשיו......לא שכחתי כמובן את המתנה שהבטחתי שאגריל ואכן...יש לנו זוכה:

מירה !!

ברכות לזוכה!! מירה, אנא רישמי לי במייל את כתובתך.


מקווה שנהניתם מאוסף הבובות...

איילת 




5 תגובות:

  1. איזה פוסט חמוד ושמח! אהבתי
    איילת

    השבמחק
  2. בובות זה עולם כזה עשיר, איזה אוסף מרשים ומתוק. שווה שמירה.

    השבמחק
  3. מי אמר שאם אנחנו כבר גדולות (ואפילו קצת מבוגרות) אסור לנו לאהוב בובות.
    פשוט מקסים

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator