24.11.2012

הביתה

חזרנו הביתה, אל השקט!
בסך הכל שבוע לא היינו בבית, נאלצנו לצאת כי לא יכולנו לסבול יותר את האזעקות, את הריצה לממ"ד, את הבהלה של הילדים (ולמען האמת גם לא את שלנו).
כולי תקווה שאכן השקט יחזיק מעמד ומאחלת לכל אלו שנפצעו מירי הטילים - החלמה מהירה!

שמחתי לחזור ואת הצילומים לקולקציית התכשיטים החדשה שלי עשיתי בהשראת כמה חפצים אהובים בבית שלי.
בנוסף, החלטתי גם להעניק לאחת הקוראות מתנה. ראו בסוף הפוסט.

השרשראות האלו צולמו על רקע ספלי קרמיקה שהכנתי בעצמי, בצד שמאל יש מפית קרושה שפעם מצאתי בשוק הפשפשים ואהובה עליי במיוחד.
שרשרת תליון פרחים ושרשרת פיטר פן
 גם סיכות הראש המקסימות צולמו ברקע דומה:
סיכות ראש 

את השרשרת ואת הסיכות האלו צילמתי על משקל מטבח ישן משנות ה-70 כמדומני, שלא תאמינו -  העלה אבק במחסן של סבתי ז"ל ואף אחד לא רצה אותו לשמחתי.


שרשרת ציפור בכלוב
 כל התכשיטים נמצאים בחנות האטסי שלי אבל ניתן גם לפנות אליי במייל ayeletkm@gmail.com

ועכשיו ...הבטחתי מתנה לאחת הקוראות!

כל הקוראות שיירשמו לבלוג שלי ויכתבו קישור לפוסט הזה (בבלוג/פייסבוק/אתר) ויגיבו כאן ישתתפו בהגרלה לזוג סיכות ראש מקסימות. ניתן לבחור סיכות ראש עם פרח בצבע תכלת או עם פרח בצבע אפרסק. המתנה מגיעה באריזה וכוללת משלוח בדואר רשום!
עידכון - ההגרלה תתקיים ב- 15 בדצמבר.


בלוגולדה - זוג סיכות לאחת הקוראות!


בנוסף אשמח מאוד מאוד אם תוכלו לענות לסקר כאן כתגובה או במייל שלי : ayeletkm@gmail.com

נא בחרי באחת התשובות או יותר:

1. אלו מוצרים את רוכשת באינטרנט? - נייר/ חותמות/ כלי חיתוך ופאנצ'ים/  אביזרים לאירועים/ תכשיטים/ כל התשובות נכונות.

2. האם את רוכשת מחנויות בארץ או בחו"ל? - בעיקר בחו"ל / בעיקר בארץ.

3. האם את מעדיפה לרכשו מוצרי יצירה בחנות רגילה או בחנות מקוונת ? - לא משנה לי/ בחנות רגילה/ בחנות מקוונת.

תודה מראש, מחכה לתגובות...
איילת

11 תגובות:

  1. יופי של תכשיטים.

    ובקשר לסקר- אם הייתי קונה הרבה מוצרי יצירה (ואני לא...) הייתי קונה בעיקר באינטרנט וגם תכשיטים.
    חנויות בחו"ל או בארץ- תלוי במחירים. ואני מעדיפה חנויות מקוונות כי הן נגישות יותר.

    שיהיה לך בהצלחה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אילה והחנות שלך מקסימה!

      מחק
  2. שלום לכולם,
    להלן תשובותי:"
    1. אלו מוצרים את רוכשת באינטרנט? - אנחנו רוכשים באינטרנט מגוון של מוצרים, שוברים לדילים ובעיקר אלקטרוניקה.

    2. האם את רוכשת מחנויות בארץ או בחו"ל? - גם וגם. דילים בארץ אלקטרוניקה בחו"ל.

    3. האם את מעדיפה לרכשו מוצרי יצירה בחנות רגילה או בחנות מקוונת ? בעיקר בחנות רגילה, אני אוהבת לראות ולגעת במה שאני קונה ליצירה.

    בברכה,
    יפעה

    השבמחק
  3. הי איילת יופי של דברים סיכות מקסימות ואהבתי את התיליונים, (את מכינה אותם לבד?)
    אני קונה חומרים איפה שיוצא לי, בחנויות ממש בארץ או מקוון מחו"ל.
    המוצרים שאני קונה באינטרנט הם בדרך כלל דברים שאי אפשר למצוא כאן או שהמחיר הוא לחלוטין לא ראלי יחסית למוצר.

    השבמחק
  4. טוב שחזרתם הביתה ,נקווה לשקט מתמשך וקבוע
    השרשראות מקסימות !
    תשובותי:
    1. אלו מוצרים את רוכשת באינטרנט? - נייר/ חותמות/ כלי חיתוך ופאנצ'ים/ אביזרים לאירועים/ תכשיטים/ כל התשובות נכונות.
    עד עתה לא רכשתי דבר מכל אלה ברשת, רק ספרים.

    2. האם את רוכשת מחנויות בארץ או בחו"ל? - בעיקר בחו"ל / בעיקר בארץ.
    בכללי כאמור ,רוכשת מעט מאוד ברשת, והכל תלוי מוצר ומחיר

    3. האם את מעדיפה לרכשו מוצרי יצירה בחנות רגילה או בחנות מקוונת ? - לא משנה לי/ בחנות רגילה/ בחנות מקוונת.

    מעדיפה לרכוש בחנות רגילה, למרות שיתכן שפריט מסויים שניתן להשיג רק ברשת -ירכש דרך הרשת.
    אין לי פייסבוק או בלוג ולכן לא יכולה להפיץ את הבשורה :-) הלאה, אבל שמחתי לענות לשאלותיך.
    דליה ב

    השבמחק
  5. יופי של תכשיטים ויופי של העמדה לצילומים, יצא מקסים. לגבי הסקר:
    1. אלו מוצרים את רוכשת באינטרנט? - רוכשת בעיקר בעיקר חומרי יצירה מכל הסוגים- כל מה שכתבת ויותר. קניתי פעם אחת תכשיט ברשת, באופן כללי כמעט את כל התכשיטים שלי (מלבד טבעות אירוסין/נישואין) קיבלתי או רכשתי מחברות יוצרות.

    2. האם את רוכשת מחנויות בארץ או בחו"ל? - בעיקר בארץ. באופן מובהק. רוכשת בחול רק דרך חברות או לקראת נסיעה שלי/של קרוביי, שחוסכת את עלויות המשלוח.

    3. האם את מעדיפה לרכשו מוצרי יצירה בחנות רגילה או בחנות מקוונת ? - לא משנה לי. בפועל רוכשת בעיקר בחנויות מקוונות כי זה נגיש וזה נוח. מידי פעם נהנית מביקורים פיזיים בחנויות, אבל זה רחוק ולכן נדיר (בעוד שלצערי מסעות הקניות אינם נדירים כלל...)

    השבמחק
  6. התכשיטים שלך מקסימים, וואו, התאהבתי בשרשרת הפיטר פן

    השבמחק
  7. יופי של תכשיטים.
    מירה

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator