24.10.2012

הצצה לקולקציה החדשה

בימים אלו אני עובדת על קולקציית תכשיטים חדשה ומרגשת. את הפריטים השונים אני מלקטת מחנויות שונות מחו"ל ומעצבת בקפידה רק שרשראות ותכשיטים שיכולים בקלות לשמח אותי, ובתקווה שגם אתכן. 

מצאתי שהתריסים ששדרגתי לאחרונה הם הרקע המושלם לקולקציה הזו ואם אתם תוהים לגבי לק הטורקיז המשגע (והממש לא אופייני לי) - הוא נמרח באהבה באחת מחנויות ILAK בתל אביב שאותה גיליתי ממש רק אתמול.





בקרוב מאוד תוכלו למצוא את הקולקציה המלאה בחנות האטסי שלי וגם כקוראות הבלוג לזכות בהנחה מיוחדת.
מחירי השרשראות נעים בין 99-149 שקלים.
בחודש דצמבר אני מתכננת לקיים סדנאת תכשיטים בה תוכלו לבחור פריטים יפים ומרגשים לעיצוב שרשרת משלכן וגם תוכלו ללמוד טכניקות שונות בתכשיטנות.
אשמח מאוד לתגובות,
איילת

7 תגובות:

  1. יפיפה!
    יש למה לצפות :)

    השבמחק
  2. אמנם זה לא הסגנון שלי בתכשיטים, אבל השילובים מאוד יפים ועדינים. בהצלחה!

    השבמחק
  3. מאוד מאוד אשמח להשתתף בסדנא שכזו

    השבמחק
  4. שילובים יפים ועדינים.

    השבמחק
  5. קולקציה מקסימה
    מירה

    השבמחק
  6. וואו, איזה קולקציה נהדרת, ממש אהבתי

    השבמחק
  7. מקסים,
    אני רוצה סדנת לק :-)

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator