11.10.2012

שדרוג מרפסת בקלי קלות

מי שעוקב אחרי הפינטרס שלי כבר יודע שאני אוספת לי רעיונות לשימוש חוזר בחפצים. אחת האהבות שלי הם תריסי עץ ישנים והנה סוף סוף גם אני זוכה בזוג תריסים (תודות לדוד של בעלי ששומר חפצים וציוד ישן).
ביום שישי אחד, החלטנו בנזוגי ואני לשדרג את המרפסת.

הנה תמונות :





איך עשינו?
גדר במבוק - רכשנו בהום סנטר
שולחן נמוך - קנינו משוק הפשפשים (ב-30 ש"ח בלבד!) מתחת לשוחלן הכנסנו ארגז לחם ישן (אל דאגה, אין שם לחם).
תמונת ציפורים - הכינותי בעצמי
תריסי עץ - שיוף, צביעה ושוב שיוף.
ווים לתליה וסלסלה-רכשנו מזמן  מאיקאה.
כדי חרס- צבענו מחדש (גם הילדים השתתפו בצביעה)
מדף תלוי - לקחנו ארגז מכולת ישן שהיה אצלנו המון זמן ותלינו על הקיר.
עששית -הכנתי מצנצנת מטרנה וחוט תיל, בפנים יש נר.
ספסל ישיבה - ארגז עץ שבנזוגי מצא ברחוב, הוספתי לו רגליים, צבעתי וריפדתי בעצמי ועכשיו הוא ארגז אחסון + ספסל ישיבה.


אהבתם?
אשמח לתגובות
איילת

15 תגובות:

  1. יופי של שדרוג והכי כיף זה למחזר .

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון! הסיפוק משימוש חוזר ומיחזור הוא אדיר. תודה על הפירגון.
      איילת

      מחק
  2. מקסים! מקסים! מקסים! עושה חשק לרבוץ עם ספר בגזוזטרא :)

    השבמחק
  3. מקסים!!! אני מתכננת על שיפוץ של תריסים ישנים שיש לי שממתינים שנגמור את הבניה - שמרתי את התמונה שלך להשראה - ממש מרפסת צבעונית ומקסימה

    השבמחק
  4. איזה שדרוג מקסיםםםםםםם
    שולי

    השבמחק
  5. שדרוג מקסים יצר פינה מתוקה מאוד!
    אהבתי את הצבעוניות, ואת השימוש המפתיע בתריס דווקא לרוחב, מה שיוצר פסי אורך - מקורי!
    תתחדשו ותיהנו :-)

    השבמחק
  6. אהבתי :) מחפשת בנרות כזה תריס, הלוואי ובעלי היה מהאגרנים- הוא מהזן שאוהב לזרוק...:)

    השבמחק
    תשובות
    1. ואוו! תודה לכולכן על התגובות החמות!
      איילת

      מחק
  7. איילת את קוסמת ! מעורר השראה ( וגם קנאה ואשמה :-) )

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator