25.8.2012

בובות מאטבי עץ - DIY


את הרעיון להכנת בובות מאטבי עץ לא המצאתי בעצמי. נתקלתי בתמונה מעוררת השראה לפני מפר שבועות של הבובות המקסימות האלו מאטבי עץ שטרם ראיתי בארץ:



הגרסה שלי לבובות היא מאטבי העץ המוכרים לנו מכל חנויות היצירה:

הכנת בובות מאטבי עץ- תמונות משלבים שונים.

איך מכינים?

1. מחברים שני אטבי עץ (מומלץ לשייף אותם לאחר מכן, אני לא עשיתי זאת והגימור פחות טוב).
2. צובעים בצבע אקריליק בהיר (צבע גוף).
3. מאיירים שיער , פנים ובגדים. מומלץ להתחיל בצבע רקע לבגדים ולאחר מכן להוסיף איור בעט (לכפתורים, שרוולים, נעליים וכו').
4. צובעים בלכה.

ואם רוצים את הגרסה המקוצרת (כמו שילדיי אוהבים)  אז פשוט מציירים על אטב בודד:




בהצלחה, אשמח לתגובות.

איילת

7 תגובות:

  1. ממש מתוק, את מייעדת אותן לשימוש מסויים?
    שולי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה שולי, אנחנו משחקים איתן בתיאטרון בובות.
      איילת

      מחק
  2. מקסים מקסים! התלהבתי מהרעיון כשהעלית אותו, ויצאו לך נהדרות :)

    השבמחק
  3. אוי, הן משגעות ברמות, איזה יופי.

    השבמחק
  4. רעיון מעולה! חשבתי להכין כאלה לבנות שלי, אבל אני לא בטוחה שאחרי ההשקעה אני אראה שהן יסיימו כל שאר המישחקים האומללים שלהן (גיל שנתיים, שום דבר לא נשאר שלם).
    אחלה פוני!

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator