21.7.2012

לשחק בקרטון!


לאחרונה, בגלל עומס וחוסר זמן החלטנו לנסות לעשות קניות באינטרנט במקום לנסוע לשופרסל. אני חייבת לציין שזה מוצא חן בעניי מאוד אבל גם גרם לי לשאול - מה לעזאזל אני עושה עם כל הקרטונים האלו?
מבחינתי, לזרוק קרטונים זה בזבוז של חומר גלם נהדר ולכן הייתי חייבת לשוטט קצת באינטרנט ולרות אלו דברים מגניבים אפשר לעשות עם קרטונים.
מילות החיפוש "cardboard toys" הניבו עשרות תוצאות , אם לא מאות (בחיי שאני לא מגזימה).
הנה הפרויקטים שמצאו חן בעניי במיוחד ואולי יעניינו גם אתכם:

diy-cardboard-toys
משחק צורות. הדרכה כאן
DIY cardboard suitcases
תמונה מכאן
  
DIY cardboard toy
תמונה מכאן



cardboard building toy, easily carried,DIY
משחק הרכבה. תמונה מכאן




Cardboard toy train, super cute.
רכבת קרטון. תמונה מכאן
Kid toys from cardboard!
מטבח מקרטון. תמונה מכאן
Cardboard box toys
מכונית ותחת תדלוק. מכאן

 
Cardboard baby toy
משחק לגיל הרך. מכאן

אם התלהבתם מהרעיונות ואתם מעוניינים להעמיק את הידע שלכם תוכלו להיכנס לאתר של IKATBAG  ולמצוא הדרכה מצוינת בנושא עבודה עם קרטון, סוגי קרטונים ושלל רעיונות והדרכות ליצירה.

מקווה שהפוסט הבא יהיה עם תמונות של היצירות שלי מקרטונים....

שבוע מצוין!
איילת

     

9 תגובות:

  1. רעיונות מקסימים!! תודה!
    חסרים קישורים בשתי התמונות העליונות...

    השבמחק
  2. מקבץ מקסים העלית כאן, תודה על השיתוף!

    השבמחק
  3. לא ייאמן שכל זה מקרטון, אחלה קישורים, תודה

    השבמחק
  4. רעיונות נהדרים. מחכה מאוד לראות מה תעשי עם זה!

    השבמחק
  5. גם אני מתלבטת בעניין פעמיים בחודש, כל פעם שמגיע משלוח. מזל שיש לנו חתולים שמתים על הקרטונים ונהנים מהם מאוד. בכל מקרה, הנה משהו נוסף, שייתן לך אולי עוד השראה:
    http://www.colourmethere.com/2011/06/15/everything-you-ever-wanted-to-know-about-cardboard-construction/

    השבמחק
  6. אפשר גם להכין רהיטים מקרטון, את יכולה להכנס לאתר של אנג'לה יש לה מלא רעיונות.
    http://www.angela.co.il/

    השבמחק
    תשובות
    1. נכנסתי לאתר, אכן שפע של רעיונות. תודה על השיתוף

      מחק
  7. מקסים! אהבתי את הרכבת מקרטון, זה נראה ממש מעץ והכול כל כך פשוט. זה ממש משחקי ילדים להכין את הדברים הללו, איזה כיף.

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator