8.7.2012

צבעוניות נועזת

לאחרונה צבעי הנאון וצבעי הגלידה חוזרים לאופנה גם בעיצוב הבית. שתי התמונות הבאות, המאפיינות צבעוניות עזה ונועזת נתנו לי השראה לעצב פינה בסלון (ראו בהמשך תמונות).

צילום: שירן כרמל
תמונה מתוך כתבה ב-Xnet. קישור כאן  (צילום: שירן כרמל)



2012-4-23-neon2_rect540
מקור תמונה - כאן

הפינה בסלון שלי הייתה די משעממת ולא ממש ידעתי מה אני יכולה לתלות בקיר הצר והארון משמאל לחלון, אף תמונה לא התאימה אז החלטתי ליצור בעצמי: גזרתי ריבועים צבעוניים במיוחד והכנתי לי תמונה גיאומטרית ומודרנית, את המסגרת השחורה צבעתי בתכלת ירקרק. את ההשראה לצבעים קיבלתי מהכרית בסלון. בנוסף, שדרגתי יחידת מגירות לבנה ופשוטה וכעת היא בצבע תכלת מיושן, הטבעתי את המילה HOME על ריבועי עץ שהיו אצלי מזמן וגם צבעתי את ענפי העץ החומים לצבע צהוב נועז במיוחד. הכורסא קיבלה כיסוי פירחוני חדש והפינה הזאת נראית עכשיו אחרת לגמרי (לצערי אין לי תמונה של לפני). הנה תמונות של "אחרי":


פינה צבעונית בסלון שלי


למי שמעוניין בעוד דוגמאות ורעיונות לעיצובים צבעוניים  בבית, כדאי לבקר באתר הזה. מי שרוצה להכניס צבע למשרד או לפינת העבודה יכול למצוא דוגמאות כאן.

אשמח לתגובות,
איילת

4 תגובות:

  1. פינה קייצית ומקסימה. אוהבת צבעים חזקים...מאוד!

    השבמחק
  2. אוי, את עושה לי חשק....רוצה גם כזאת צבעוניות

    השבמחק
  3. אוהבת מאוד! משמח את העין וגם את הלב - יופי של תמונה ופתרון מושלם לפינה הזו.

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator