27.6.2012

איך לנצל שאריות לגו לעיצוב ויצירה?

אבני הלגו המוכרות הוצאו בשנת 1932 בדנמרק ועברו כברת דרך מאז המצאתן הראשונית. מסתבר שהאבנים הראשונות שיוצרו היו בכלל מעץ אבל מסיבות בטיחותיות התחילו לייצר אותם מפלסטיק. כיום, אין אדם שלא מכיר את האבנים הצבעוניות האלו. בשנים האחרונות חזר הלגו לאופנה גם בקרב מעצבים ויוצרים צעירים. הנה כמה תמונות להשראה:

עיצוב נעליים בהשראת לגו. קישור כאן


lego salt pepper LEGO Salt & Pepper Shaker Design
מלחיה ופלפליה בעיצוב לגו. קישור כאן

מצלמת לגו. קישור כאן 


dee ricky mm interchangeable LEGO ring img 2 Dee & Ricky x M & M Interchangeable LEGO Rings
טבעת לגו. קישור כאן
צמיד לגו. קישור כאן

איך אפשר לנצל שאריות לגו?

אפשר להכין טבעות מקסימות. קישור להדרכה כאן

טבעות משאריות לגו בקלי קלות. הדרכה כאן


אפשר להכין מגנטים למקרר. קישור כאן:

פשוט מוסיפים מגנט מאחור. קישור כאן 


רעיון נוסף הוא פשוט לבנות אדנית קטנה: קישור כאן.

legozz:

DIY Weekend: LEGO flower pot (video) (via beinggeekchic.com)
אדנית מלגו. קישור כאן


הפרויקט שאני עשיתי היה לקחת קוביות לגו גדולות (המיועדות לגיל הרך) ולחבר אותן עם דבק מגע כדי ליצור מעמד חמוד לצבעים:

מעמד לעטים מאבני לגו מחוברים - פשוט קל וצבעוני!

מקווה שהפוסט הזה נתן לכם מספיק השראה כדי לעודד אתכם ליצור עם חלקי לגו. אשמח לראות תמונות ולשמוע על רעיונות נוספים.
איילת


5 תגובות:

  1. מדליק! אני מתה על לגו. יש לי בפינטרסט כרטיס בצורת לגו, ממש מוצלח. וצרויה הכינה פעם מסגרת עם אבני לגו על תקן כפתורים...

    השבמחק
    תשובות
    1. נשמע מדליק, אני אחפש את זה.
      איילת

      מחק
  2. רעיונות מעניינים, לא כל כך התחברתי לטבעות לגו, אבל השאר ממש מגניב.

    השבמחק
  3. יא, איזה יופי... המעמד החמוד שלך לוקח בגדול...פיתרון מושלם לכל הצבעים המשוטטים בבית, אהבתי.

    השבמחק
  4. חמוד! יש לי מלא מלא לגו ישן ששמרתי לילדים. הם לא רוצים אותו כי יש לגו חדש היום, אז נראה לי אאמץ איזה רעיון פה. אולי אנסה לשכנע אותם להצטרף למשחקים לשניים.

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator