5.5.2012

משחקים ויצירות (עם) ילדים



התגעגעתם?? גם אני....
אין לי ממש חשק ליצור לאחרונה אבל אני אף פעם לא שבעה משיטוטים וחיפוש רעיונות באינטרנט. והפעם - רעיונות למשחקים ויצירות לילדים שאפשר להכין בקלות ובזול:

קליע פונפונים (לא נראה לי חינוכי לקלוע עם מרשמלו....)
להוראות הכנה ליחצו כאן


עוגת הצבעים (או עוגת קשת בענן):
how to: rainbow cake!
הוראות הכנה כאן
חותמות מפקקים :

bottle tops, glue on foam stickers. Instant stamps. such a great idea!
הוראות הכנה כאן

אורז צבעוני (פשוט גאוני! כדאי להציץ בתמונות כאן):


rainbowrice
הוראות ותמונות נוספות כאן
צביעת מקלות:

Crafts
תמונה נלקחה מכאן
שבוע מצוין!
איילת

3 תגובות:

  1. אוהבת את יצירותיך.
    כמומחית לפימו יש לי שאלה אליך: נשארו לי חבילות פימו סגורות מלפני 3-4 שנים מתקופתי הקצרה בפימו.
    האם ניתן להשתמש בהם ואם כן איך. נראה לי שהם קשים אבל סגורות אוריגינל
    תודה
    יהודית

    השבמחק
  2. רעיונות מקסימים, הולכת לבדוק איך צובעים את האורז הזה (והאם הילדים שלי יחליטו שזה ממתק...)

    השבמחק
  3. גם הילדים שלי נדלקו על האורז הצבעוני. זה באמת משחק יצירה מתוק. והצלחתי להרחיק אותם מדורה צפייה ישירה במחשב.

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator