18.3.2012

יריד לקראת פסח


אחרי שבוע של חופשה מאולצת בבית בעקבות המצב הביטחוני, אני מצליחה להתפנות למעט צילומים של תוצרים חדשים שהכנתי במיוחד ליריד פסח בגלריית "קקאו" שבכפר ורבורג. על הגלריה הקסומה הזו כבר כתבתי בעבר כאן בבלוג וכמו בכל שנה, אסנת, בעלת הגלריה האדיבה מזמינה אליה אומנים ומעצבים שונים ליריד פסח בחצר הגלריה אל מול נוף פסטורלי.
הפעם היריד מתקיים ביום שישי , בתאריך 30.3.2012, החל מהשעה 10:00. בגלריה של אסנת תוכלו למצוא חפצים לבית, כילים יפים, תכשיטים ועוד. אני אהיה שם ואציע למכירה: אהילים מעוצבים, טבעות פימו, צעצועי עץ מקסימים, גלויות והדפסים בעיצובי, וציורים לחדרי ילדים.
הגלריה ממוקמת בכפר ורבורג , ישוב קרוב לקריית מלאכי וצומת קסטינה. אני מזמינה אתכם לבוא לבקר! 10% הנחה לקוראי הבלוג שלי.


ליחצו על התמונה להגדלה
גם סדנת האהילים קרובה תתקיים בגלריה זו ביום שישי 23.3.2012 בין השעות 9:00-12:00. הסדנא תתקיים במרפסת הגלריה מול נוף מקסים ותכלול כיבוד קל. נותרו מקומות פנויים. להרשמה: ayeletkm@gmsil.com
אגב, אם נדלקתם על המכונית הקטנה שבתמונה- בקרוב תתקיים סדנת "צעצועי עץ לא רק לילדים", מי שרוצה לקבל כבר פרטים או להזמין סדנא כזו אצלה בבית מוזמנת לכתוב לי מייל.

ולסיום, יופי של בלוג קנדי אצל רויטל וייס:

                           



שבוע טוב!
איילת 

2 comments:

  1. איזה יופי, רשמתי לפני את התאריך, מקווה מאוד להגיע.

    השבמחק
  2. היי, איזה כיף. הייתי מתה לבוא אבל זה קצת רחוק לי :-( אני יכולה לשאול איפה משיגים את החומר הבסיס של האהיל הפלסטיקי משהו. זה לא מפל נכון ?

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator