9.3.2012

עשו בעצמכם - מתלה בקלי קלות

קורה לכם לפעמים שאתם קמים בבוקר עם חשק גדול ליצור משהו אבל לא יודעים מה בדיוק? זה מה שקרה לי הבוקר.



אז הוצאתי צבעים, מברשות וקנבס ובהיתי כמה דקות מבלי שעוברת לי אף תמונה בראש. ניגשתי לחדר העבודה שלי ועיניי נחתו על סרגלי עץ קטנים שרכשתי לאחרונה ומיד עלה לי רעיון פשוט ומדליק שגם עונה על התרגיל השני בעיצוב (שנושאו הוא יצא מהקשרו):

מתלה סרגל עם מגנטים:



איך מכינים?

פשוט וקל!  להכנת המתלה תצטרכו:
סרגל עץ
שני מגנטים
ווים לתליה עם הברגה
דבק חם


הציוד הנדרש
 אופן ההכנה:
1. מבריגים את הווים במרווחים שקבעתם מראש (אני לא הברגתי עד הסוף כדי שהבורג לא יצא מהצד השני).
2. מדביקים שני מגנטים מאחור בעזרת דבק חם.
3. הרי לכם מתלה מדליק למקרר, לדלת או לתליה בקיר.


 תוך 10 דקות בדיוק סיימתי ומיד הכנתי עוד אחד, הפעם צבעתי את הסרגל באדום והשתמשתי בווים שונים. את המתלה חיברתי ללוח ההשראה שלי (בתמונה השנייה למעלה). השימוש בסרגל עץ ישנים או חדשים הפך להיות טרנד לאחרונה וניתן ליצור מהם אביזרים מקסימים כמו: מסגרות לתמונות, ארגזים שונים ועוד.



לגבי התרגיל השני בעיצוב - לצערי לא הייתה היענות ואף אחד לא שלח לי עבודות. חבל!

מה שכן, ראיתי אצל חברה טובה שלי, אפרת, מדריכה בכירה לאמנות , עבודה שלה שעונה בדיוק על התרגיל - ארנק מקרטון חלב. הייתי חייבת לצלם ולהראות לכם.




 כמה פשוט! כמה מקסים!
שבת שלום!
איילת

נ.ב -
נוסף עוד תאריך לסדנת האהילים שאני מקיימת החודש- 29 במרץ , יום חמישי בשעה 19:00 עד 22:00
פרטים כאן.

9 תגובות:

  1. רעיון מקסים! איזה יופי!

    השבמחק
  2. אני אוהבת את הרעיונות שלך, פשוט ומעולה.

    השבמחק
  3. זה מקסים ביותר, אהבתי מאוד מאוד
    רק האם תוכלי להגיד לי, היכן אפשר למצוא סרגל עץ???? אני מחפשת כבר המון המון המון זמן ולא מוצאת......
    שבוע טוב,
    מאיה

    השבמחק
    תשובות
    1. אפשר למצוא בחנויות של "הכל בדולר" או "הכל בשקל". אם את מגיעה לאזור באר שבע, יש בעיר העתיקה.

      מחק
  4. מקסימים הסרגלים! יופי של רעיון...
    אגב, העבודה עם השעון בתרגיל הראשון - התאימה לדעתי ל"הוצא מהקשרו" :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יעל. אכן כן, העבודה של דפי התאימה בדיוק לתרגיל השני.

      מחק
  5. חבל שלא השתתפו. לי היה עמוס ולכן לא השתתפתי, מתכננת להשתתף באתגר הבא
    העבודה מקסימה ביותר

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator