20.2.2012

העבודות של המשתתפות בתרגיל הראשון והכרזה על הזוכה


לפני שאציג את העבודות לתרגיל הראשון, אני מזכירה שהתרגיל השני יצא לדרך. כל הפרטים כאן.
תאריך אחרון למשלוח עבודות הוא 1.3.2012 אז נותרו עוד 10 ימים בלבד!!!

התרגיל השני יצא לדרך!!!

את העבודות לתרגיל הראשון קיבלתי משלוש נשים מוכשרות: דפי, כרמל וציפי ולא היה פשוט לבחור מי הזוכה.
אתחיל בזה שנושא התרגיל היה "טקסטורה בלתי שגרתית" והעבודה נדרשה להיות בתלת מימד. שלושת העבודות שקיבלתי אמנם לא ענו באופן מלא על התרגיל אבל בהחלט היו יצירתיות.
דפי בחרה להכין לחברתה הטובה המכורה למנות חמות - שעון מנה חמה. יצירתי, חדשני ובהחלט לא שגרתי


השעון של דפי
כרמל בחרה להכין דף אלבום מעוצב משימוש בחומרים לא שגרתיים עבורה. היא עיצבה את הדף מקרטון גלי ממוחזר, נייר מכווץ והחתמה בצבעי אקריליק.

הדף של כרמל

ציפי יצרה דף מעוצב דיגיטלי ואת הטקטורה הלא שיגרתית היא קיבלתי ע"י פיזור סוכריות על דף וצילום.


הדף הדיגיטלי של ציפי

צוות השופטות לתרגיל הראשון היה: גלית יעל ואנוכי והעבודה הזוכה על פי הכרעת רוב השופטים (2 מתוך 3) היא:
העבודה של ציפי!
ברכות לזוכה!

מקווה שנהניתן להשתתף בתרגיל ומקווה לראות אתכן גם בתרגיל הבא.
איילת
נ.ב
גם אני נרשמתי לאתר pinterest  ואתם מוזמנים להציץ בלוחות ההשראה שלי.




4 תגובות:

  1. איזה עבודות יפות, מסכימה עם השופטות. העבודה השלישית הכי מתאימה להגדרה של טקסטורות בלתי שיגרתיות

    השבמחק
  2. איזה כיף לי! אני בת מזל, העבודות האחרות מאוד יפות!
    ציפי

    השבמחק
  3. בעצם העבודה של דפי מתאימה לתרגיל השני של - יצא מהקשרו... :-)

    השבמחק
  4. יש!!!!!!!! מזל טוב ציפידיפי אהובה!

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator