11.2.2012

בלוג הופ "סודות מחדר התפירה"


כן! גם אני משתתפת בבלוג הופ של סודות מחדר התפירה. בוודאי הגעתם אליי אחרי שביקרתם בבלוג של חגית.

הפרויקט הסודי שלי הוא:

שדרוג קיר משעמם עם חישוקי ריקמה שעליהן מצמידים בדים מעוצבים או ריקמות שונות.


הסוד שלי הוא שלא באמת חייבים לרקום אפשר גם לצייר. במקרה הזה העתקתי ציפור מתוך איור שהדפסתי. את הציפור ציירתי עם....עפרונות צבעוניים (לא צבעי בד). 






ועוד סוד אחד קטן מחדר התפירה הפרטי שלי:

אני אף פעם לא זורקת בדים משום סוג וגם לא ציפיות, סדינים או מפות ישנות או בלויות כי תמיד אפשר להשתמש בחלק מהבד או בשילוב עם בדים אחרים כדי להשיג תוצאות מעניינות בפרויקט כלשהו.
כאן יש דוגמא לרקמה משגעת שגזרתי מתוך מפת שולחן בלויה לחלוטין (ראו פוסט קודם - אוצרות מבית סבתא...) וגם החישוק הזה התווסף לקיר החדש.



מה זה בלוג הופ?

בלוג הופ הוא דילוג בין מספר בלוגים שמשתתפים באותו פרויקט (במקרה הזה- סודות מחדר התפירה) ואיסוף מילה או אות מכל בלוג כדי לזכות בפרס. לפעמים יש הגרלה, אבל הפעם כל אחת יכולה לזכות.

במה זוכים?

בהדרכת וידאו שווה במיוחד וכמובן סודית.

מה צריך לעשות?

1. לעבור בין כל הבלוגים המשתתפים (סה"כ 8 בלוגים בבלוג הופ הזה) ולאסוף אות מכל בלוג.
2. אני שישית והאות שלי היא: י
3. לאחר שאספתם את כל האותיות (לפי הסדר) את מוזמנת להרכיב מהן את הסיסמא הסופית וללכת לאתר סודות מחדר התפירה, לכתובת הזאת http://www.tfira.net/?page_id=987
את הסיסמא אתם מכניסים בעברית, שימו לב שהמקלדת עומדת על עברית. לפי הסדר של הבלוגים המשתתפים בבלוג הופ.
4. נפתחת לכם הדרכת הפתעה סודית.

מהבלוג שלי אתם צריכים לעבור לבלוג של לילך

תהנו!
איילת

12 תגובות:

  1. איילת תודה על השיתוף, ועל הסודות שגילית לי בבלוג הופ. הציפור מקסימה, בחיים לא חשבתי לצייר עם ציבעי עיפרון על בד.
    תגידי זה נשאר לאורך זמן?

    השבמחק
  2. עכשיו אני מבינה את התמונה הרחבה של ההצצה :)
    איזה שימוש מופלא לרקמה הזו שכ"כ התלהבתי ממנה בפוסט הקודם...בהחלט הייתי תולה את זה בבית שלי.
    והאיור מקסים- לא נמרח?!

    השבמחק
  3. מקסים! שני החישוקים יפהפיים, והרעיון להנציח את הבד בחישוק נפלא. יש לי כבר כמה בדים לשים בו - שארית קטנה שנגזרה משמלת הכלה שלי, למשל, ושארית של בד רקומה שמצאתי פעם בנחלת בנימין... תודה!!

    השבמחק
  4. איילת מקסים!!! התענגתי. יצירתית להפליא.............
    תודה!!וד"ש חמה ממני:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מיכל! איזה כבוד לקבל ממך תגובה!!

      מחק
  5. יא, איזה כיף לקפוץ ככה מבלוג יצירתי מדהים אחד לאחר.
    אהבתי מאוד מאוד את הטיפ של צביעת הבד עם עפרונות צבעוניים (תשמעי, איזה מקסים יצא לך....)
    נשיקות
    מקופלת

    השבמחק
  6. בבוקר לא הצלחתי להגיב.... הסוד שלך מקסים! במיוחד לאנשים שאין להם סבלנות לרקום! תודה על רעיון מדליק!

    השבמחק
  7. ואוו! תודה על הפירגון! איזה כיף להשתתף בבלוג הופ הזה!
    לגבי השאלה אם הציור בצבעי עפרונות מחזיק מעמד, אני יכולה להעיד שזה מחזיק מעמד אצלי כבר כמה חודשים אבל כמובן מבלי לכבס את הבד. הצבעים אינם נמרחים (טושים עלולים להימרח ולא הייתי ממליצה...)
    איילת

    השבמחק
  8. נפלא!!! יופי של רעיון. אני אוהבת את חישוקי הרקמה האלה וכבר ראיתי המון שימושים שעושים איתם, אבל ציור על בד - חידשת לי (-:

    השבמחק
  9. הסוד הכי גדול שהתגלה לי כאן זו את!
    איפה היית עד עכשיו? ברור שהיית כאן, אבל אני לא ידעתע :)
    בלוג מקסים, והרעיון של הציור נפלא!
    להתראות בלוגיה.

    השבמחק
    תשובות
    1. ואוו, כמה טעויות הקלדה.
      מתקנת-ידעתי.
      ו-להתראות בבלוגיה :)

      מחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator