8.2.2012

כלים ראשונים באבניים וגם מציאות במחסן של סבתא

אחרי חודשיים בחוג קרמיקה והרבה מאוד תירגול, סבלנות, תסכול וסיפוק הנה הכלים הראשונים שלי:




הרבה זמן קיוויתי לקבל שיחת טלפון שאומרת : "יש לי הרבה דברים ישנים במחסן, רוצה לבוא לראות ולקחת ...."
 לא תיארתי לעצמי שזה יגיע כל כך מקרוב. המחסן של סבתא של בעלי היה סגור הרבה מאוד זמן, היא נפטרה לפני שנים רבות אבל רק עכשיו המחסן ותכולת הבית שלה פונה.
איזה "אוצרות " ליקטתי-  בדים, ציפיות וסדינים מקסימים של פעם (מזכיר לי את בית סבתי ז"ל...) וכלי הקרמיקה המדהימים, אפילו הסכו"ם  מעורר ניחוח ישן עם זיכרונות נעימים....




ריקמה ישנה

התאהבתי בבד המקסים הזה, אין לי מושג מאיזה שנה הוא
סופ"ש חמים!
איילת

6 תגובות:

  1. חוג קרמיקה זה משהו שמאד קוסם לי. מתישהוא בטח ארשם. הכלים שלך כבר נראים יפים ומאחלת לך הצלחה והנאה בהמשך. והאוצרות..אולללה. נהדר 

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! מקווה שתירשמי לחוג בקרוב!!
      איילת

      מחק
  2. דברים מקסימים גם הקרמיקה אבל מבית סבתא חבל על הזמן הבד משגע

    השבמחק
  3. WOOW מקסים ביותר. אהבתי את הקרמיקה.

    השבמחק
  4. וואו, הרקמה הכתום-טורקיז נראית מדהימה! איזה כיף למצוא כאלו אוצרות! סבא של בעלי כבר הבין שאני הכתובת לדברים כאלו וכל פעם מוצא לי עוד מציאה...כלי הקרמיקה נהדרים, תמשיכי להנות!

    השבמחק
  5. תתחדשי פעמיים - גם על התוצרים הראשונים שתמיד תזכרי... יש בהם המון גאווה!
    ויופי של אוצרות מצאת במחסן - נפלאים!

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator