10.1.2012

הזוכה בהגרלה+ עדכוני סדנאות

קודם כל יש לנו זוכה בבלוגדה שערכתי בפוסט החשיפה של המיזמים שלי.
 הזוכה היא :
גלית!

ברכות על הזכייה ותודה על הפרסום של "תרגילים בעיצוב". אנא שילחי לי מייל עם כתובתך!

אני מזכירה שנותרו עוד 15 יום לסיום התרגיל הראשון. איך אתם מתקדמים? יש לכם רעיונות? אתם חושבים על טקסטורה? כדי שהמיזם הזה יצליח, אני צריכה את עזרתכם בפרסומו וגם כמובן - אני מעודדת אתכם להשתתף, ליצור ולשלוח את העבודות שלכם.

בנוסף, אני החודש אני מקיימת סדנת שרשראות סרוגות (יום שישי 20 בינואר) וסדנת אריזות (27 בינואר). כל הפרטים כאן!



איילת

4 תגובות:

  1. היי איילת, הגעתי לבלוג לראשונה בעקבות המלצה של קרין (לג'ירך יש צוואר ארוך). יש לך שפע של עבודות מקסימות ומעניינות, והכי חשוב את מב"ש! איזה כיף לגלות פה עוד בנות יוצרות, בטוח עוד אגיע לסדנא מתישהו. מבטיחה להמשיך לבקר בבלוג,
    נגה

    השבמחק
  2. איילת יקרה,
    על איזו גלית מדובר? (אני?)
    תודה!

    השבמחק
  3. ברכות לגלית!!!!!!!!!!
    שולי

    השבמחק
  4. נגה! נעים להכיר! כיף לשמוע שיש קוראות מב"ש. תודה על הפרגון!
    גלית- הכוונה היא לגלית מהבלוג "מלאכית בלבן" שהשאירה תגובה בפוסט החשיפה ועלתה בהגרלה.
    איילת

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator