5.1.2012

תרגילים בעיצוב- התרגיל הראשון!!!

הנה זה מגיע!!! אני מזמינה את כולכם להשתתף במיזם החדש שלי - "תרגילים בעיצוב".
התרגיל הראשון יוצא לדרך והנושא הוא "טקסטורה בילתי שיגרתית"
על כל משתתף ליצור עבודה, צילום, יצירה או פריט מעוצב עם טקסטורה בילתי שיגרתית.תחשבו יצירתי, חדשני, מקורי וייחודי. מה זה טקסטורה בלתי שיגרתית עבורכם??? כל אחד מכם יכול לקחת את זה לכיוון אחר ואני מחכה בכיליון עניים לראות את התוצאות.
אני מזכירה שיש לשלוח את העבודות עם צילום ממבט על, צילום חזית וצילום צד אל המייל שלי: ayeletkm@gmail.com או לשלוח לי לינק לאתר/בלוג בו התמונות מפורסמות.
את העבודות יש לשלוח עד לתאריך 25 בינואר.

מי השופטים?
שתי שופטות מיוחדות מתארחות אצלי בתרגיל הראשון:
הראשונה היא יעל  בר כשר המוכשרת. יעל היא יוצרת רב תחומית - מציירת, מנגרת, תופרת ומקדרת. בעלת בלוג קיפודים וגם אמא לשלישיית בנים מקסימים. לאחרונה היא הקימה סטודיו קטן וחמוד לקרמיקה. כל רשומה שלה היא חגיגה לעיניים. 
השניה היא גלית מירון שהכרתי לאחרונה, והיא בעלת חנות בדים מעוצבים מהממים שנקראת "make". גלית אמא לשלושה ילדים והיא עוסקת בין היתר באומנות, ציור, פיסול ותפירה. את החנות האינטרנטית שלה היא פתחה לאחר שגילתה והתמכרה לעולם המופלא של הבדים המעוצבים. 
והשופטת השלישית היא אנוכי. 

הקריטריונים על פי הם יישפטו העבודות הם:
1. מענה על נושא התרגיל
2. יצירתיות
3. מקוריות וחדשנות
4. אסתטיקה ומראה כללי

ובנימה אישית - התלבטתי רבות אם לקרוא למיזם הזה תחרות או משחק. התלבטתי אם להעלות קריטריונים או פשוט לערוך הגרלה בין כל המשתתפים. לבסוף, לאחר מחשבה החלטתי להשאיר את המיזם כתחרות אבל לעשות חוויה מתקנת לאיך שאני הרגשתי כשהייתי סטודנטית לעיצוב. שם, משבוע לשבוע נאלצתי להכין תרגילים שונים ומאתגרים אך התחרות הגבוהה והלחץ הרב פגמו בהנאה שלי. כאן ב"תרגילים לעיצוב"  אני מציעה תחרות קלילה ומהנה. כל אחד יכול להשתתף כל עוד עוד זה נעשה ברוח טובה וחיובית. כאן לא נפרסם ניקוד וגם לא נעביר על ביקורת על עבודות אלא רק נעריך עבודות שמצאו חן ובלטו יותר על פי דעת השופטים בלבד ולא על פי דעה מקצועית כלשהיא.

ומה הפרס?

העבודה שתיבחר על ידי השופטים תזכה את היוצר/ת בפרסים הבאים:
  1. 1 מטר בד מעוצב של " ART GALLERY" מהחנות "make"  +   חמישה עשר אחוזי הנחה על כל מטר נוסף מאותה החברה! הפרס באדיבותה של גלית מירון. 
  2. ספל קרמיקה באדיבותה של יעל בר כשר. תמונה של הספל תפורסם בהמשך כי הוא ממש חם מהתנור (בינתיים שמתי תמונה של ספל אחר של יעל).
  3. סט ידיות מעוצבות.
  4. שובר על סך 100 ש"ח לאחת הסדנאות שלי (השובר תקף לשלושה חודשים).


אז שנתחיל לעצב ???

הנה תמונה אחת של איך שאני פירשתי את התרגיל הראשון. מה זה בדיוק? מאיזה זווית צולם? מה הרעיון העומד מאחורי זה? כל זאת ועוד תמונות נוספות אעלה כאן ב25 בינואר ביחד עם לינק לתמונות כל העבודות וכמובן חשיפה של העבודה הזוכה.



לגבי המתנה הקודמת. אל דאגה, לא שכחתי! אערוך הגרלה ואפרסם כאן במוצ"ש את שם הזוכה.

ב ה צ ל ח ה ! ! 

3 תגובות:

  1. מממ...מעניין! מקווה מאוד מאוד להספיק להשתתף, האתגר מאוד מצא חן בעיני ומיד העלה לי כמה כיווני מחשבה...מתאים לי במיוחד לאור מתקפת השיפוצים שאנחנו עוברים לאחרונה...

    השבמחק
  2. מרתק הרעיון, וההצצה לתרגיל שלך מסקרנת מאוד!

    השבמחק
  3. רעיון מצוין, ונושא מעניין, אני מקווה שאספיק להשתתף, ובינתיים מסוקרנת מהתמונה שלך!

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator