26.12.2011

התחדשות

יותר משנתיים עברו מאז שהתחלתי לכתוב בבלוג.
 אני מודה ומתוודה שלא תמיד אני כאן באופן מלא ועד הסוף. בין שלל העיסוקים, הריצות, גידול הילדים והעבודה הסוחפת אני בכל זאת מצליחה (והרבה בזכות בן זוגי) ליצור, לשתף, לצלם ולכתוב כמה מילים כאן בבלוג.
איכשהו, תמיד הרשומות שאני כותבת קצרות יותר ממה שהתכוונתי. איכשהו, הרעיונות שאני חושבת עליהם שוב ושוב מתפספסים ולא מתממשים. איכשהו, אני מוצאת את עצמי, פעם אחר פעם מוותרת לעצמי וחושבת "בפעם אחרת....".
 אז זהו שלא!
לא "בפעם אחרת" אלא עכשיו, הרגע ! אני מחדשת ומתחדשת, אני פורצת קדימה ומתחילה ליישם את כל הרעיונות, המיזמים, המחשבות, הסדנאות והחלומות שלי.
נתחיל במיזם חדש שקראתי לו: "תרגילים בעיצוב". על הפרויקט הזה אני חושבת כבר מספר שבועות והנה הוא אוטוטו מתחיל!
מה זה "תרגילים בעיצוב"?
הפרויקט הזה הוא תחרות עיצוב מאתגרת ונושאת פרסים שמטרתה היא לפתח את החשיבה ולעודד יצירתיות וחדשנות. בכל חודש אפרסם כאן בבלוג תרגיל מאתגר בעיצוב. כל משתתף יתבקש להכין מוצר/פריט/יצירה כלשהי בהתאם לדרישות התרגיל ולשלוח אליי עד לתאריך המצוין. מי שמשתתף יידרש  לשלוח שלוש תמונות (מבט על, חזית ותמונת צד) של הפריט המעוצב. כל התמונות יועלו לדף החדש שפתחתי (למעלה מצד שמאל) שנקרא " תרגילים בעיצוב". בכל חודש תיבחר העבודה הטובה ביותר לדעת השופטים.
שימו לב, מדובר על פריט שצריך להיות חדשני, מעוצב בטוב טעם ותלת מימדי (כלומר כרטיסי ברכה, תגיות וכד' לא יכנסו לתחרות). בקיצור - סוג של מוצר/אביזר/פריט או רעיון מצולם.
צוות השופטים יורכב משני שופטים אורחים בכל חודש ואנוכי.

מעוניינים להשתתף??? התרגיל הראשון וכמובן פרטים אודות הפרס יעלו כבר השבוע.
רוצים להיות ספונסרים ולהעניק פרסים ? כתבו לי למייל: ayeletkm@gmail.com


נמשיך  במיזם נוסף שהוא בעצם גם חלום ישן: סטודיו משלי. חודשים על גבי חודשים אני חולמת לפתוח מקום משלי, בו אצור, אעביר סדנאות ואעצב פריטים שונים. אז הנה זה מתחיל במציאת שם לסטודיו ואולי בהמשך גם שינוי השם של הבלוג:

סטודיו AYELITA - סדנאות עיצוב ויצירה
ובאנגלית :
 STUDIO AYELITA -art and design workshop

למה AYELITA ?
לפני כעשור, טיילתי מספר חודשים בארה"ב ובמרכז אמריקה. תמיד חלמתי לטייל במקסיקו. את המסע שלי במרכז אמריקה התחלתי דווקא בקוסטה ריקה ושם ניסיתי ללמוד על התרבות, להתגורר קרוב למקומיים וללמוד את השפה, נשארתי מספר שבועות באותו מקום והמקומיים התחיל להכיר אותי. היה להם קצת קשה לבטא את שמי במהרה הם מצאו לי שם חיבה AYELITA. מה שהפליא אותי חודשיים לאחר מכן, שזכיתי לשם החיבה הזה גם במקסיקו. בתקופה ההיא, הייתי בת 25, צעירה, נמרצת ומלאת אומץ. טיילתי לבדי, יצרתי תכשיטים ומכרתי בפסטיבלים עם כמה מקומיים ותיירים שחברתי אליהם. כשהגעתי למקסיקו לא ידעתי את נפשי מרוב אושר- הגשמתי חלום! מיותר לציין שממש התאהבתי במדינה הזאת, בתרבויות, בהיסטוריה, בסמלים, בצבעוניות ובעיקר באנשים החמים והמדהימים שיש שם. שם הייתי AYELITA, וכאן חלק מידידיי אימצו את שם החיבה הזה.
הרבה מאוד מחשבות והתלבטויות היו לי  לגבי שם הסטודיו . בין השמות עלו- זכות יוצרים (ואף עשיתי נסיון להקים עסק" בשם הזה)  ושמות נוספים כמו " סטודיו שיק","גוונים" "טקסטורות " ועוד שמות אבל אף אחד מהם לא מרגיש נכון.

מה שכן, כבר יצרתי לי לוגו לסטודיו בהשראת מזוודת הציירים מהפוסט הקודם. מה דעתכם?




מיזם נוסף שאני חושבת עליו כבר כמה חודשים שאני לא יכולה לחשוף אותו כרגע אבל יכולה לספר שהוא קשור בנשים יזמיות בתחום היצירה. אם את אישה יוצרת, בעלת עסק, ויש לך פינת עבודה/סטודיו מעוררת השראה,  אשמח אם תצרי איתי קשר במייל לצורך מחקר קטן לגבי העסק. שיתוף הפעולה יהיה מתגמל!

היום , בתאריך 1.1.2011 אני חוגגת יום נישואין ובהזדמנות זאת אני רוצה לומר ולאחל לש' שלי:
 יום נישואים שמח!  מאחלת לנו שנה של רוגע, שמחה, אהבה והתחלות חדשות!

ואיך אפשר לסיים את הפוסט הזה בלי מתנה חדשה לקוראים???
אחד מכם יכול לזכות בכל אלו:



המתנה כוללת: סט של 11 חותמות סיליקון בנושא חורף, 3 גלויות מעוצבות שלי.  5 דפים  מדוגמים 15*15, טבעת פימו בעיצובי (לבחירה בצבע, סגול, ורוד או ירוק) וגם - שובר בשווי 50 ש"ח לאחת מהסדנאות שלי (השובר תקף לשלושה חודשים). אחד מהמגיבים יוכל לזכות. ההגרלה תיערך ב 5.1.2012


אז מה צריך לעשות כדי לזכות?

להירשם כמנוי לבלוג שלי, להשאיר לינק בבלוג/פורום/קומונה/ פייסבוק שלכם אודות הבלוגולדה, לפרסם את פרויקט "תרגילים בעיצוב" ולהשאיר כאן תגובה עם קישורים לכל הנ"ל.

לסיום, אני רוצה לאחל לכולם שנה אזרחית מצוינת! מלאת סיפוק והנאה, יצירתיות, שמחה והתחדשות!

שמחה תמיד תמיד, לקרוא תגובות שלכם. זה מה שמדרבן אותי להמשיך לכתוב!
תודה על הפרגון על מזוודת הציירים, עניתי לכל השאלות שלכן בתגובות של הפוסט הזה.

אתם מוזמים להציץ בלוח הסדנאות שלי: כאן.

איילת












13 תגובות:

  1. מאחר ואני "לקוחה" ותיקה בבלוג שלך ולא מגיבה בד"כ לא רק אצלך. חרגתי ממנהגי, ומאחלת לך בהצלחה במיזמים החדשים וכמובן בסטודיו.
    מזל טוב ושנה חדשה נפלאה.

    השבמחק
  2. איילת יקרה,
    ראשית, מזל טוב לךיום הנישואין ואמן שכל איחולייך לכם, יתגשמו!!
    פרסמתי את כל המיזמים עליהם את עובדת והגרלת הבלוגלידה פה:

    http://www.tapuz.co.il/blog/net/viewentry.aspx?EntryId=2229419&r=1

    https://www.facebook.com/groups/yotsrot/

    https://www.facebook.com/groups/nishazfonit/

    https://www.facebook.com/AngelGalit

    בהצלחה בכל המיזמים החדשים ושנה נפלאה!!
    גלית

    השבמחק
  3. כיף של החלטות לשנה החדשה! המון בהצלחה בכל ההתחדשויות והרעיונות! בהחלט מתכננת לעקוב ובתקווה גם להשתתף...נשמע מאתגר ומהנה מאוד!

    השבמחק
  4. שנה אזרחית חדשה עם התחלות חדשות וטובות, שייהיה לך המון הצלחה♥ אני גאה בנשים שמגשימות את חלומן♥
    פרסמתי בפייסבוק:
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=135651133217100&id=100002841812924
    בהצלחה בהמשך והמון תודה על הזדמנות לזכות.

    סתיו love

    http://www.tapuz.co.il/blog/net/userblog.aspx?foldername=160470

    השבמחק
  5. מאחלת לך הרבה הצלחה.
    שנה חדשה עם התרגשות של יצירה חדשה

    נהנת לקרוא

    השבמחק
  6. ברור שרשומה (ברידר) לבלוג שלך :)
    פרסמתי בפייסבוק.

    השבמחק
  7. יש לי דבק מספריים מקלות של ארטיק וצבעים אני מוכן לתרגיל!

    שיהיה בכייף

    השבמחק
  8. איילת, בדיוק סיימנו לדבר בטלפון ואמרתי לך כל הכבוד על כל היוזמות שלך אז הנה אני אומרת לך שוב. כל הכבוד. את ממש מקור השראה ליוזמה ויצירה. אוהבת אותך. דפי

    השבמחק
  9. יוזמה מקסימה, ואני גאה להיות קצת "מגוייסת" אליה...
    שתהיה לך שנה של התחדשות ושגשוג!

    השבמחק
  10. ואוו! תודה! מחכה לראות איזה היענות תהיה ל"תרגילים בעיצוב". מקווה שכולם ייהנו!
    איילת

    השבמחק
  11. וואו...נראה מבטיח בהחלט. בהצלחה בהתחלות החדשות, שתמיד יהיה לך סיפוק ועושר יצירתי ועושר ואושר בכלל.
    מזל טוב ושנה פוריה ונהדרת.

    השבמחק
  12. יא, כמה נחמד לשמוע על כל היוזמות הברוכות האלה.
    יקירה, המון המון בהצלחה
    וכמובן, יום נישואין שמח לך ולש' (גם לי יש ש' בבית, ש'ינים הם הכי חמודים...).

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator