9.12.2011

מיצג אומנותי או כרית סיכות?


במבט ראשון התמונה שאתם רואים אולי נותנת תחושה של מיצג אומנותי כלשהו. אבל זו בסך הכל כרית הסיכות החדשה שלי. 
למי שלא יודע, לפני כ-15 שנה (ואוו, כל כך הרבה זמן עבר מאז?), בהיותי צעירה ונמרצת התקבלתי ללימודי עיצוב במכון הטכנולוגי חולון. שם, למדתי בשנה הראשונה קורסי יסוד כמו רישום עירום, תולדות האמנות, סדנת עץ וכו'. אבל הקורס האהוב עליי היה גם הקורס המאתגר ביותר: יסודות העיצוב. בקרוס זה המורה ראובן היה שולח אותנו לאחר כל שיעור עם משימות מאתגרות יותר ויותר וחלקן כללו צילום לא קונבנציונלי, המצאת חיה שלא קיימת, עיצוב מיצג בהשראת אמן ועוד ועוד (אם זה מעניין מישהו, אני אשמח להעלות פוסט אחר בנושא לימודיי שם). 
בכל אופן, לאחר שנת לימודים אחת החלטתי לפרוש, הייתי צעירה מידי ולא עמדתי בלחץ הלימודים ובעיקר לא בתחרותיות הקשה שפגמה בהנאה מהלימודים.
ולמה אני מספרת לכם את כל זה? 
לפני כשבועיים קיבלתי מתנה מארצות הברית - זוג נעלי סקצ'רס מדליקות מאח שלי. בתוך כל נעל היה אימום קרטון (תבנית בצורת כף רגל). הסתכלתי על תבניות הקרטון ומיד נזכרתי בלימודי העיצוב. ידעתי שאת אלו לא אשליך לפח.
אז עיצוב התבנית הראשונה יצאה לדרך - כרית סיכות מעוצבת בפשטות. צבעתי את הקרטון בצבע ירוק תפוח והוספתי סרט בד. בעיניי, את עבודת העיצוב עושות בעיקר הסיכות.





עכשיו אני צריכה לחשוב על התבנית השנייה....
אשמח לתגובות,
איילת



7 תגובות:

  1. היי אילת, קודם כל תתחדשי על הסקצ'רס, איזה כיף לך, אלו הנעליים האהובות עלי. (מה עם תמונה שלהן?...)
    כרית הסיכות שלך אכן מיצג אמנותי. מדליק ביותר!

    השבמחק
  2. רעיון מדליק במיוחד ל-reuse.
    אשמח מאוד לקרוא על חווית הלימודים שלך...

    השבמחק
  3. אולי עץ, אולי ארטיק, אולי פרצוף עם צוואר דק.. אז עיצוב זה דבר תחרותי? בתי מתעניינת בלימודי עיצוב לאחר צבא. מה את אומרת? פולינה

    השבמחק
  4. ורד וקרין - תודה על התגובות
    פולינה- התחום בהחלט תחרותי אבל אני תמיד אומרת ללכת בעקבות נטיות הלב.
    בהחלט אעלה פוסט מיוחד אודות לימודי עיצוב בקרוב
    איילת

    השבמחק
  5. מגניב ויצירתי!
    בתמונה הראשונה הוא נראה כמו קקטוס והזכיר לי את קשקשתא... רק בשניה רואים את צורת האימום. מקסים!

    השבמחק
  6. הבלוג שלך הוא פשוט תענוג לעיניים!
    מירה

    השבמחק
  7. אחלה צבר! אהבתי את הרעיון, כה פשוט וכה מוצלח. אוי קישקשתא. מתגעגעת. הילדים שלי רואים רק קופיקו
    ובובספוג כל היום.

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator