26.11.2011

טיפים מלונדון ועוד...

כפי שהבטחתי בפוסט הקודם, טיפים ותמונות מהפריטים היפים שהבאתי מלונדון.
כל חובבי העיצוב והיצירה בוודאי יאהבו לשוטט בשווקים שאני שוטטתי בהם:
1. שוק "פורטובלו" בנוטינג היל -שוק ענק לכל חובבי העתיקות. אסור לפספס את חנות השלטים בכניסה לשוק! משם רכשתי מספר שלטי פח מדליקים (כמו בתמונה הראשונה).
2. אולד ספיטפילד - תיקים וארנקים משגעים בכל הגדלים והצורות. יש שם גם הרבה מאוד עבודות יד. משם קניתי את שני הארנקים שתראו בתמונה בהמשך. 
3. שוק קמדן -השוק מוזר למדי אבל בהחלט מעניין וניתן למצוא בו כמעט כל דבר. אני הקניתי באחד הדוכנים מתלים מתוקים ממתכת בצורת ציפורים מנוקדות (תמונה 3).



 את הארנקים המקסימים האלו קניתי בשוק "אולד ספיטלפיד" במחיר מצחיק של 2 פאונד לאחד:





מלבד השווקים הנהדרים, אני ממליצה לבקר בשתי חנויות עיצוב מיוחדות. הראשונה היא muji , רשת חנויות עיצוב יפנית שמציעה מוצרים פשוטים במחיר סביר. העיצוב נקי, פשוט אך עם זאת מיוחד. אני קניתי משם מונית להרכבה מקרטון:
תמונה מאתר muji
עוד חנות שאני ממליצה לבקר בה, במיוחד אם אתם חובבי צילום, היא חנות "לומוגרפיה" שנמצאת במבנה המקיף את שוק ספיטלפילד ושם נתקלתי לראשונה במושג  צילום "לומוגרפי" שזה אומר - צילום ללא חוקים, ללא שמירה על קומפוזיציה או   חדות תמונה, פשוט צילום ללא כללים וללא גבולות (לפחות כך אני הבנתי את זה). 

בהשראת ה"לומוגרפיה", העלתי לפוסט תמונות בסגנוןהזה.
הנה גם תמונות של "הסטודיו" שלי. (טוב, לא באמת סטודיו אלא יותר פינת עבודה): 



דף הציפורים המשגע שנמצא על שולחן העבודה שלי (מתחת לפלטת זכוכית) נרכש בלונדון באחת מחנויות הספרים הפופלריות שם (פויילס).בחנות ברחוב צ'ארינג קרוס תוכלו למצוא מבחר עצום של סיפרי אומנות, יצירה וסקראפבוקינג. גודל דף הציפורים הוא חצי גיליון והוא נמכר שם כנייר עטיפה ב2 פאונד. תאמינו לי, זה רחוק מאוד מלהיות נייר עטיפה, הדף עבה עם טקסטורה שמקנה לו הרגשה של דף ישן והאיורים....פשוט מהממים:


לסיכום, אני ממליצה בחום לכל מי שנוסעת ללונדון לבקר במקומות הללו ולהביא שלל פריטים מיוחדים.

ועוד דבר-
בקרוב מאוד אפתח סדרה של סדנאות פתוחות שייקראו "שישי נשי" ובה כל אחת תוכל להגיע ולבחור מה היא רוצה ליצור מתוך מבחר של סדנאות. הסדנאות מוגבלות ל8 נשים בלבד כשי לשמור על הדרכה איכותית וקבוצה אינטימית. בסדנא הפתוחה ניתן יהיה לבחור בין: עיצוב אריזות, סריגת שרשראות וסדנת טבעות.
אשמח לתגובות,
איילת

4 תגובות:

  1. אהבתי במיוחד את התמונות VINTAGE שתלית במטבח, בהחלט נותן עיצוב ייחודי למטבח ולשאר הבית.

    השבמחק
  2. מציאות מקסימות ומעוררות געגועים ללונדון בכלל ולשווקיה בפרט...

    השבמחק
  3. כמה כיף! אני חזרתי עכשיו מפריז ובלגיה עם מציאות, שאני רק מחכה להשתמש בהן...! תודה על ההמלצות. בהצלחה בסדנאות!

    השבמחק
  4. וינטג'... וינטג'...
    אני כלכך אוהבת ישן נושן ומפושפש...
    אני חייבת גם לפרגן לעצמי טיול "פשפשים" בלונדון.. אבל איך עושים את זה ומשאירים 3 ילדים קטנים בבית???
    הדברים שהבאת משגעים!!!
    תודה על ההמלצה... יום אחד עוד אשתמש בה...
    מאיה

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator