27.10.2011

הציפייה לחופשה + סדנא חדשה!

"אני חייבת חופש" אמרתי לש' (כולן מציינות אות או כינוי לבעל, אז גם אני, מה איכפת לי...).
ש' :"כן, באמת עברו עליך חודשיים קשים" 
"אולי אני אקח חופש?"
ש': "כן, תיקחי שבוע חופש"
"אבל, גם כשאני לוקחת חופש מהעבודה אני לא באמת בחופש".
ש': " אז אולי תטוסי לחברה שלך בלונדון?"

מה? שמעתי טוב? הרגע ש' הציע לי לטוס לחברתי אווה בלונדון ? איזה בעל מפרגן! 
כן! כך התקבלה לה החלטה לפני שלושה ימים, שאני חייבת חופש אמיתי ורצוי בחו"ל. אז אני טסה ללונדון!!! 
ש' שלי- תודה!
עכשיו רק נשאר לי לטאטא את כל ייסורי המצפון...

אני פונה אליכם, קוראים יקרים, להגיב ולתת לי כל טיפ אפשרי, חנות מעולה, שוק שאסור לפספס ביקור בו או כל טיפ אחר העולה על דעתכם!


ועכשיו, הרשו לי להזמין אתכם לסדנא חדשה- "סדנת תכשיט אישי" בה כל משתתפת תוכל ליצור שני תכשיטים לבחירתה (צמיד, שרשרת סרוגה או טבעת).
מתי ?
הסדנא תתקיים בתאריך 4 בנובמבר 2011, יום שישי בין השעות 9:00-12:00 בביתי בבאר שבע.
כמה זה עולה?
עלות למשתתפת כולל כל החומרים: 100 ש"ח בלבד (ליצירת שני תכשיטים לבחירה). בנוסף לתכשיטים, נלמד אריזה מקיפול נייר וכן כל משתתפת תקבל במתנה אריזה קטנה לתכשיט אותה ניתן יהיה לעצב.
איך נרשמים?
 אם אתן מעוניינות בשלוש שעות של כיף ויצירה, בהן תלמדו טכניקות שונות של תכשיטנות וגם תצאו עם תוצרים יפים , נא להירשם במייל ayeletkm@gmail.com
הסדנא מתאימה גם למי שאין רקע בתכשיטנות!


הנה כמה תמונות של התכשיטים והאריזות שנכין בסדנא:

אריזות נייר

אריזת תכשיטים מעוצבת 
שרשרת סרוגה

צמיד בשילוב חרוזים ואבני חן

טבעת מחרוזים עם תליון

טבעת חרוזים עם אבני חן

מחכה לתגובות,
איילת

4 תגובות:

  1. בסדנה תלמדי להכין שרשרת סרוגה כמו בתמונה? מתאים גם למי שאין לה שום רקע בסריגה או בתכשיטנות?!
    צריכה לברר על תח"צ לב"ש, אבל אם התשובות לשני הנ"ל הן כן- אני אשמח מאוד!

    השבמחק
  2. הי קרין.
    שאלות במקום! אכן כן הסדנא מתאימה גם ובעיקר למי שאין רקע בתכשיטנות. וכן- בסדנא אלמד כיצד להכין שרשרת כמו בתמונה. אין צורך ברקע קודם בסריגה.
    אנא רישמי לי מייל עם מספר הטלפון שלך.
    ayeletkm@gmail.com
    כמו כן, אשמח אם תפיצי בקרב חברותייך
    איילת

    השבמחק
  3. וואו, אם היית גרה בצפון (או שאני הייתי גרה בדרום) הייתי נרשמת!!!

    השבמחק
  4. יא, לבעלים שלנו יש את אותו השם...מחכה לעדכונים מלונדון, איזה כיף לך, התכשיטים משגעים.

    נשיקות
    מקופלת

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator