24.9.2011

שנה טובה + מתנה!!


 קודם כל, תודה רבה על התגובות הנפלאות בפוסט האחרון, אני שמחה שאהבתם את הדרכת הטבעת. אני מקווה להעלות עוד הדרכות בקרוב.
השנה החלטתי להכין מתנה אישית לכל אחד מבני המשפחה, בהשראת האתר המדהים הזה (שופע ברעיונות למסיבות ,חובה לעקוב אחריו)- אכין "קאפקייק שנה טובה" לכל אחד. לכל קאפקייק אכניס שיפוד עם ברכת שנה טובה:



גם אתם, קוראים יקרים, לא תצאו בידיים ריקות .לקראת ראש השנה, אני מעניקה לכל קוראיי 20% הנחה במהלך חודש ספטמבר על כל הפריטים בחנות שלי באטסי (יש לכתוב לי מייל לפני הרכישה על מנת לקבל את ההנחה).
ובנוסף-  להעניק מתנה לאחד מהקוראים שלי:




10 כרטיסי ברכה קטנים ומקסימים בעיצוב שלי בגודל 10/10 ס"מ.
כל שעליכם לעשות הוא להגיב כאן ולציין את שמכם.
ההגרלה תתקיים בערב יום שלישי הקרוב.

לסיום, אני רוצה לאחל לכולכם שנה טובה ונפלאה,
 שנה של יצירה ואהבה,
שנה של שמחה , אור והצלחה!
איילת


10 תגובות:

  1. שנה טובה גם לך! גם אני ממש אוהבת את הבלוג של kara :-)

    השבמחק
  2. הכרטיסים נראים יפים ומגניבים ביותר, תודה על האפשרות!
    אבל... לא הראית את הקאפקייקס בסופו של דבר... סקרנת... :-)

    השבמחק
  3. יא, איזה משקיענית, אני אחרף נפשי בין המוני בית ישראל העצבניים ופשוט אקנה משהו ממש יקר שאף אחד לא יודע כמה הוא עלה וגם אף אחד לא צריך.

    שתהיה לך שנה מופלאה
    נשיקות
    מקופלת

    השבמחק
  4. הכרטיסים יפהפיים! שנה טובה
    עדי ד.

    השבמחק
  5. הרעיון של הקאפקייקס מדליק ומקסים! והכרטיסים יפהפיים.
    שנה טובה!
    אסנת

    השבמחק
  6. הכרטיסים פשוט מקסימים!
    שתהיה לך שנה טובה ומתוקה.
    הרבה בריאות ואושר,
    שחר.

    השבמחק
  7. שנה טובה,
    הרבה בריאות, שמחה ויצירה.
    ואם כבר אז תודה על השיתוף, ההשראה,
    וההזדמנות :)
    רונה

    השבמחק
  8. רעיון מדליק ונחמד ,הכרטיסים מהממים
    שתמשיך להיות שנה יצירתית מלאה בשמחה בריאות ואהבה
    ענת א

    השבמחק
  9. שנה טובה גם לך... רעיון מדליק אבל יפה הקאפקייק?

    הכרטיסים משגעים ,שתהיה לך שנת יצירה והגשמת רעיונות..:)

    קלרה

    השבמחק
  10. איילת יקרה,
    שתהיה לך ולכל בני המשפחה שנה נהדרת! שנה של יצירה, של הפתעות טובות ושל שמחה... עם קאפקייק משופד שכזה היא בטח תהיה גם מתוקה!

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator