25.4.2011

אני חוגגת יום הולדת - ואתן זוכות במתנה!

השבוע חגגתי יום הולדת! כן, אני כבר בת 35!!
אבל לא בגלל זה החלטתי לפנק אתכן בבלוגולדה:
בין הקוראות והקוראים (או ליתר דיוק הקורא היחיד שיש לי) תוגרל מתנה:

שרשרת קשר בשילוב חרוזי קריסטל ואבני חן, עם שני תליוני פרחים בצבע זהב.
בנוסף, שתי תגיות קטנות בעיצוב רטרו.








איך זוכים?
נכנסים לחנות שלי באטסי ובוחרים את הפריט האהוב עליכם ביותר, חוזרים לכאן ומספרים לי על כך בתגובה.
בנוסף- מי שרוצה להגדיל את סיכוייו ולהירשם פעמיים להגרלה, צריך לפרסם את הלינק לחנות שלי בבלוג/פורום/קומונה ולהשאיר לי שוב תגובה עם הקישור.
ועוד צ'ופר לסיום - כל הקוראים שירכשו מהחנות שלי עד סוף החודש, יהיהו זכאים ל20% הנחה.


ההגרלה תיערך ב10 במאי.


בהצלחה!
איילת



26 תגובות:

  1. איילת אהובתי, מזל טוב ענקי ליום הולדתך, מאחלת לך ולמשפחתך המקסימה, הרבה בריאות, אושר, שלווה, נחת וכל מה שחפץ ליבכם.

    נשיקות והמון המון מזל טוב
    מאילנית

    השבמחק
  2. אילת יקירה, דבר ראשון, מזל טוב ענקי, שיהיה לך יום הולדת מלא אור ושמחה.
    דבר שני, איך אפשר לבחור יצירה אחת מהיצירות שלך? הן נהדרות כולן, אני מודה שאני מאוהבת ברישומים שלך, הם פשוט מצוינים.
    המון איחולים ונשיקות,
    דורית

    השבמחק
  3. מזל טוב איילת
    אני ממשומע ועקבתי אחר ההוראות
    הכי אהבתי את התמונה השמחה של הפרחים

    אפרסם למכריי

    בהצלחה

    השבמחק
  4. מזל טוב!!

    נגנבתי לגמרי מהמטבח הקטן שאת מוכרת...

    השבמחק
  5. מזל טוב איילת, יום הולדת שמח!
    אני מאוד אוהבת את הרישום/ציור שלך של גוף האישה בגווני חום
    השרשרת משגעת, יופי של עבודות
    חיבוק גדול
    איריס קרן

    השבמחק
  6. מזל טוב!! מאחלת לך הרבה שנים של יצירה בשמחה ובבריאות.

    השרשרת מקסימה,וצבעונית כלבבי :-)

    מהחנות אהבתי את ההעתק של הרישום - in the sea

    מאחלת לך שהחתנות תתרחב ותצליח!

    דליה ב

    השבמחק
  7. מזל טוב♥♥♥
    הכי אהבתי את המטבח המקסים,טופז בטוח הייתה נהנת לשחק איתו.
    השרשרת עדינה ויפה,בדיוק לטעמי:-)
    סתיו love

    השבמחק
  8. פרסמתי אצלי בבלוג בסליידבר♥
    http://www.tapuz.co.il/blog/UserBlog.asp?Blogid=120520

    השבמחק
  9. מזל טוב ליום הולדתך!!
    איזה גיל יפייפה!! (עברתי אותו לפני שנים סודדות ונהנתי ממנו בכל רגע!)

    מה שהכי אהבתי בחנות הוא ה- Love-print
    http://www.etsy.com/listing/68693806/love-print
    אוהבת אהבה, אוהבת לאהוב, אוהבת להיות נאהבת!!
    גלית

    השבמחק
  10. Hi,
    Mazal Tov!
    I loved the woman print in brown colors the best!
    I love all your original paintings..
    you should paint more :)

    השבמחק
  11. מזל טוב ליום הולדתך!!!
    הכי אהבתי בחנות זה המטבח הקטן לבית בובות - פשוט מהמם! אהבתי את שימת הלב לכל הפרטים הקטנים.
    וסתם בשביל הקטע - גם לי קוראים איילת וגם אני חגגתי השנה (פברואר) 35...

    השבמחק
  12. כמובן שפירסמתי אצלי בבלוג: http://ayeletbarkay.blogspot.com

    השבמחק
  13. והנה, פרסמתי פה: http://www.tapuz.co.il/communa/ViewmsgCommuna.asp?Communaid=34441&msgid=46915275

    בהצלחה לכולן!

    השבמחק
  14. מזל טוב! יום הולדת זה מעולה. בעיקר אם יש מתנות... :) אז אישית רק עכשיו הכרתי את הבלוג והחנות שלך, אמא שלי שלחה לי... היא קצת כפייתית בענייני בלוגים. אבל אני ממש שמחה שזה קרה - החנות מהממת. בעיקר אהבתי את המטבח הקטן Mini play kitchen - for Doll House. מדהים. שיהיה יום הולדת שמח!
    אפרת ג.

    השבמחק
  15. איילת, מזל טוב!!!
    אני הכי אהבתי את הציור של הגבר עם הזקן, שלדעתי מלא עומק והבעה!

    השבמחק
  16. אה... וגם פרסמתי בבלוג שלי
    blog.tapuz.co.il/yafiti

    השבמחק
  17. המטבחון פשוט משגע!! מזל טוב והרבה שמחה ויצירתיות.

    השבמחק
  18. המון המון מזל טוב ליום ההולדת. אושר ובריאות.
    מצא חן בעיני ההדפס של הילדה שנקרא original prints
    עידית ש.ג.

    השבמחק
  19. הי איילת.
    הדברים של מקסימים.
    המון מזל טוב שתזכי להרבה שנים של שמחה ויצירה.
    אני הכי אהבתי את המטבחון, חמוד רעיון מדליק ומקורי
    ריבצוק

    השבמחק
  20. שלום איילת אני אוהבת את העטבת הורודה עם הנקודות
    מיכל

    השבמחק
  21. מזל טוב!!
    מאחלת לך שנה מלאת מוזה, אהבה ובריאות

    אני אהבתי את זה
    http://www.etsy.com/listing/75380503/a-gril-from-china-small-print-or-card?ref=v1_other_1


    ממני
    זהבית שקד

    השבמחק
  22. יקירה, הרבה ברכות ומזל טוב. הרבה שמחה אור ויצירה. אני אהבתי את:

    http://www.etsy.com/listing/68693806/love-small-print

    השבמחק
  23. רעיון יפה.
    מזל טוב!
    אני אהבתי את ה- LOVE small print
    הלבבות והשילובים מקסימים!

    השבמחק
  24. איילת, העבודות מקסימות אחת אחת, אני אהבתי את love print
    המון המון מזל טוב ותודה שאת מפנקת אותנו
    איריס קרן

    השבמחק
  25. מזל טוב!! שיהיה לך רק טוב!
    הרישומים שלך מקסימים... הייתי נהנית מאוד מעוד הדרכות פימו... ושוב, יום הולדת שמח!

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator