15.4.2011

רעיונות לרענון הדירה בצבעים + פריטים למכירה/החלפה

אין כמו רענון הבית עם מעט צבע, ואני לא מתכוונת לצביעת הקירות...
מסגרות עץ פשוטות שיש לי כבר זמן מה זכו השבוע לשדרוג ולרענון בצבע.
כל מסגרת זכתה למספר שכבות צבע ולאחר הייבוש - שיוף קל בנייר זכוכית (דק).


שיוף בנייר זכוכית


לאחר שיוף- חשיפה של הצבע התחתון

 כך קיר מסדרון ריק ומשעמם רוענן בקלות באמצעות מסגרות צבעוניות בסגנון ה"שאבי- שיק":

למראה אחיד- פיתחתי את כל התמונות בגוון ספיה



נועם ואורי בני חודש בתמונה

רענון נוסף בצבע נעשה על שני ארונות תרופות פשוטים שקניתי מהום סנטר. את המראה שהייתה בדלת הארונית, הוצאתי בעדינות כך שנותרה מסגרת חלולה. זהו הצבע המקורי של הארונית:


וכך הן נראות לאחר הצביעה והוספת האביזרים. הציורים של נועם ואורי מהפוסט הזה, מוצגים פה בגאווה. 


גם המרפסת זכתה לרענון בצבע באמצעות עציצים ופרחים עונתיים חדשים וצבעוניים במיוחד:




ועשיו אחרי כל הרענון, הסדר והניקיון, צריך להיפטר מדברים לא שימושיים ולכן אני מציעה כאן למכירה או להחלפה את הפריטים הבאים:

* שישה  ספרי קריאה במחיר של 100 ש"ח בלבד כולל משלוח!! לחלופין, אשמח להחליף במגזינים לעצוב ו/או לתפירה.


שני סיפרי אומנות ויצירה- הראשון - צביעה על קרמיקה, השני- יצירת אביזרים ותכשיטים בנייר. מחיר: 65 ש"ח כולל משלוח. גם את אלו אשמח להחליף בספרים/מגזינים אחרים.



* 30 אריזות לתכשיטים בגוון טבעי. גודל כל קופסא 4 * 7 ס"מ. מחיר 60 ש"ח כולל משלוח.


לפרטים נוספים נא לשלוח לי מייל : ayeletkm@gmail.com

שבת שלום!
איילת

3 תגובות:

  1. תשמעי, איזה יופי של שידרוגים, אני מאוהבת בארונות התרופות, אני חושבת שראיתי אותם בזמנו בהום סנטר ולא זיהיתי בהם (טמבלית שכמותי) שום פוטנציאל.
    והתמונות במסגרות המיושנות פשוט מקסימות.
    שיהיה חג מצוין ושמח

    השבמחק
  2. שידרוג נהדר,התמונות נראות מעולה והארונית מקסימה.סתיו love

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator