13.4.2011

מה עושים עם כפתורים לא מוצלחים?

מידי פעם אני יוצרת כפתורים משאריות פימו. אין להם ממש שימוש והם גם לא יפים במיוחד אבל אני, כהרגלי, אוגרת אותם בקופסאות המתכת היפות שלי.
השבוע החלטתי להיפטר מהם!
באמת, מה כבר אפשר לעשות עם כפתורי פימו מכוערים?
רגע לפני שהחלטתי להשליך אותם ללא רחמים לאשפה, נתקלתי בבלוג המקסים הזה וראיתי בפוסט על כפתורים את רעיון הדבקת כפתורים לסיכות משרדיות.
פשוט, קל ומהיר! או בקיצור- גאוני!
עכשיו יש לי סיכות מקושטות או מיני -סימניות ליומן.




אני מאחלת לכולכם חג פסח שמח, מהנה ואביבי!
איילת

3 תגובות:

  1. איזה כפתורים מקסימים, אצלי כאלה נחשבים מוצלחים מאוד, הרעיון להפוך אותם לסימניות נהדר, וגם הצילומים שלך מקסימים.
    חג פסח נהדר ומוצלח

    השבמחק
  2. איזה יופי של רעיון!
    וההגדרה שלך ל"מכוערים" היא מאוד, מאוד בעיתית

    השבמחק
  3. אכן שימוש מתוק! גם לי יש חולשה לכל מיני פימואים מכופתרים שבסוף אני לא עושה מהם כלום... נתת יופי של רעיון, תודה!

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator