25.3.2011

הדרכה מצולמת: יצירת אומנות עם ילדים

מה עושים עם הקטנטנים במשך שלושה ימים בבית ? כן. המצב הביטחוני בדרום הפר גם את שלוותנו (היחסית).
אז איך שומרים על השפיות ? ניחשתם נכון!  יוצרים עם הילדים.
הפעם רציתי לעשות יצירה משותפת שלי עם נועם ואורי. הכנו ביחד תמונות אומנות לחדר שלהם. מכיוון שהם רק בני שנה וחצי, אני הייתי אחראית על הגזירות ועל צבע הרקע. את כל השאר הם עשו לבד....

הרי לכם סדנא מצולמת של פעילות יצירה עם הילדים אבל עם טאצ' אומנותי.

הציוד הנדרש: בד קנבס, קרטון, צבעי פנדה או צבע גועש, דבק נייר ו...הרבה סבלנות.

1. גזרו מקרטון צורה חלולה כלשהיא , אני בחרתי בצורה של לב (אני בעניין של לבבות לאחרונה). צבעו את הקנבס בצבע רקע לפי טעמכם (כמובן שלא חייבים, אפשר להשאיר אותו לבן).


 2. הדביקו דבק סלוטייפ מסביב לצורה. את הדבק הכינו כך שיתפוס גם את הקרטון וגם את הקנבס.

3. הפכו והדביקו את הקרטון על בד הקנבס.


  4. תנו לילדיכם לצייר, עודדו אותם ותנו דרור ליצירתיות שלהם....מאחר ויש לי תאומים, שלב 4 היה ארוך אך משעשע.





 5. לבסוף בחרתי לעבור על קווי המתאר של הלב עם עיפרון צבע כהה. ניתן לדלג על השלב הזה.


6. והנה כך נראות התוצאות הסופיות , אחרי שהורדתי את מסגרת הלב. כמובן שחתמתי בשמם ומאחור גם רשמתי את התאריך.

    

אז מה ? התפוחים לא נפלו רחוק מהעץ?

שיהיה שבוע רגוע ובטוח!

איילת

8 תגובות:

  1. איזה יופי!!
    אנחנו הכנו תמונה גדולה משותפת, מצויירת בצבעי גואש ואקריל, ותלינו אותה בסלון הבית. הם היו כל-כך גאים וכל מי שנכנס שמע על החוויה הזותי :)

    השבמחק
  2. ואוו גלי! נשמע נהדר! אשמח לראות תמונה, או קישור לתמונה.
    איילת

    השבמחק
  3. יופי של רעיון! וגם יופי של תוצאה

    השבמחק
  4. מגניב!
    יצירת אומנות לשמה.
    סתיו love

    השבמחק
  5. קודם כל אני המומה מאיך שהזמן רץ, ומכך שהם כבר משתפים פעולה עם סדנאות יצירה של אמא! התוצאות ממש מתוקות (המתאר עם העפרון חשוב ומוסיף לדעתי...) ובכלל, בשלב 5, משמאל ללב יש ממש ציור של ציפור!
    מקסים!

    השבמחק
  6. איזה רעיון נפלא, נראה לי שאאמץ אותו בחופשת פסח.
    גם הרעיון של גלי נראה לי נהדר, אולי אאמץ אותו גם...

    השבמחק
  7. יא, איזה יופי של הדרכה, והתוצאה ממש מקסימה וראויה להתלות על הקיר.
    אימצתי בשמחה

    השבמחק
  8. מקסים. יש עתיד לדור העתיד של אמני ישראל...

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator