23.2.2011

מה עושים ביום חופש?


ביום החופש שלקחתי לעצמי, בחרתי לבלות בבית ולהתחיל ליצור עוד כמה פרויקטים שיושבים לי בראש. כמובן שבסופו של דבר לא עשיתי דבר ממש שתכננתי, אבל...תראו מה כן יצא.
עוד איורים דיגיטליים. 
את התמונה הראשונה שרבטתי על גבי נייר ואחר כך עיבדתי במחשב.  את איור הלבבות אתם בטח מזהים (זה כרטיס השאריות שלי שעבר מהפך דיגיטלי) ומי שעוקב אחרי הבלוג שלי יבין שהאיור האחרון הוא בעצם עיבוד דיגיטלי של סירת הנייר שלי.




למי שמעוניין, בקרוב תוכלו לרכוש גלויות של כל העיצובים הדיגיטליים שלי.
סופ"ש מהנה!
איילת

2 comments:

  1. איילת, הם משגעים! הראשון והאחרון בפרט (כנראה שבתת-מודע אני חובבת סירות...:-))
    הרעיון לכתוב את הברכה על הדגלון של הסירה בכרטיס השלישי מקסים!

    השבמחק
  2. גם אני בעד האחרון - הוא פשוט מקסים!

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator