16.2.2011

מטבחון מעוצב משידה ישנה

לא יאמן! אני חושבת שהפתעתי אפילו את עצמי.
לא חשבתי שאיישם כל כך מהר את הכנת ה"מטבחון- משחק" לנועם ואורי.
כמעט ולא השקעתי מבחינה כספית במטבח הזה. כל האביזרים (חוץ מהזויות וממדף העץ החמוד) שודרגו מחפצים שנמצאים אצלי הרבה זמן.
אני מאוהבת לגמרי בתוצאה הסופית:

הבסיס הוא שידת טלוויזיה ישנה מאוד, שכמעט נזרקה

לוח העץ שעליו מותקן הברז הוא למעשה המדף שהיה בשידה. הכיור היא קערת מטבח ישנה ושרוטה למדי

את הברז הישן קיבלתי מבעלי, עליו הדבקתי עיגול מלבד ורוד


 הכיריים הם עיגולי עץ שהיו פעם רעשנים, צבעתי בורוד בוהק כדי שיהיה שמח.

את המגירות אתם בוודאי מזהים. הן נרכשו מזמן מאיקאה, צבעתי אותן בכחול.


את הקאפקייק המתוק קיבלתי פעם במפגש קומונה


את הוילון תפרתי בעצמי (מרחוק לא רואים כמה הוא עקום...)

תודה לכל מעצבי המטבחונים לילדים שהופיעו בבלוג ילדיסקו , שנתנו לי השראה וחשק לעשות את הפרוייקט המקסים הזה.
איילת

10 תגובות:

  1. וואו! זה משגע! איזה יופי, וכיף לאורי ונועם :-)

    השבמחק
  2. במילה אחת:
    woooooooooooooow!!
    עבודה נהדרת, יש לך ידיים מצויינות!
    אגב, אני חדשה ואני כבר רואה שיהיה כיף :-)

    השבמחק
  3. תודה תודה! איזה כיף שאהבתן!
    אבישג- ברוכה הבאה!
    איילת

    השבמחק
  4. אין ספק - מדהים!!!
    איזה כיף לאורי ונועם שיש להם אמא כזו מוכשרת.

    השבמחק
  5. איזו תוצאה יפיפייה אהבתי

    השבמחק
  6. נכנסתי כדי לקבל השראה למטבח של גדולים:-)לקראת מטבחון שהולך ומתהווה אצלי. פשוט מקסים.

    השבמחק
  7. אנונימית יקרה, איזה כף לשמוע!
    איילת

    השבמחק
  8. כל כך עליז ומשמח!

    אני בטוחה שנועם ואורי מאושרים מהמטבח-משחק החדש שלהם. והתוספות - החמסה, הכוסות, הירקות, המאפין הקטן - הכל כל כך מתוק!

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator