27.1.2011

סירות נייר מקושטות

רעיון פשוט ונחמד לאירוח או להפתעות יום הולדת הוא הכנת סירות מנייר (רצוי מדוגם וצבעוני אבל לא חובה) והוספה של דגל עם כיתוב (פשוט מאוד מכניסים קיסם באמצע הסירה ועליו מדביקים דגל נייר בקצה). בסירה ממלאים סוכריות, שוקולדים, אגוזים מסוכרים ו/או כל מה שמתחשק לכם בהתאם לגודל הסירה. כמובן שאת הרעיון אפשר ליישם גם בשולחנות אירוח בחגים ובאירועים.ההשראה לרעיון הגיעה כששוטטתי באתר אוריגמי ונתקלתי בהוראות להכנת סירת נייר...כמו פעם.






את שרשרת הדגלים הכנתי מלבד והדבקתי על חוט. זה תמיד מוסיף צבע ושמחה לכל אירוע.



מקווה שקיבלתם השראה לעיצוב האירוע שלכם....
איילת

6 תגובות:

  1. זה רעיון מקסים, הצילומים שלך והסטיילינג - נהדרים!

    השבמחק
  2. מקסים, נראה לי שיאומץ ליומולדת קרוב!!!!!

    השבמחק
  3. רעיון מעולה. חבל שלא כתבת את הפוסט הזה לפני כחודש - ליומולדת של הבן שלי, בטוח הייתי מאמצת :-)
    טוב, אולי נשתמש בזה ליומולדת של הילד השני - בקיץ.
    בכל אופן - אהבתי. וכמובן העיצוב והצילומים שלך - ללא מילים.

    השבמחק
  4. תודה תודה!
    שבת שלום לכולכן!
    איילת

    השבמחק
  5. היי איילת, איזה רעיון מתוק. תודה, אשמור במועדפים. כיף שגיליתי את הבלוג שלך ! שבוע טוב.

    השבמחק
  6. אני ממש שמחה שהגעתי לבלוג שלך כתוצאה מחיפוש חנוכיה יצירתית...הרעיונות מקסימים ואני בטוחה שאאמץ כמה מהם! תודה :-)))

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator