9.1.2011

הזוכה בהדפס


 התמונה הזאת היא אוסף של מתנות מקסימות שקיבלתי. כולם פריטים מעוצבים ומשמחים לילדים.




מימין לשמאל:קופסאות עץ לשמירת שיני חלב,רעשני עץ מעוצבים - נרכשו משילב.
נעלי בית לתינוקות - מתנה שנרכשה בפנמה,צלחת אוכל לילדים - מתנה שנרכשה בצרפת.

אבל התכנסנו כאן בשביל לפרסם את הזוכה בהדפס:

והזוכה בהגרלה הוא......shay!!! (הגבר היחיד שהגיב אי פעם לבלוג שלי).

מזל טוב, אנא שלח לי את כתובתך במייל ואשלח לך את ההדפס בדואר.

בעניין אחר - אני עדיין מנסה מעת לעת להתנסות בתוכנות פוטושופ ואילוסטרייטור, הנה שני דפים בהירים שעיצבתי:



תודה לכל המגיבים והמגיבות על הפוסט הקודם!
שבוע מצוין ,
איילת

5 תגובות:

  1. וואו ממש אהבתי את הדפים עם האופניים. המשיכי לנסות התוצרים מקסימים.

    השבמחק
  2. וואו , איזו התרגשות
    מעולם לא זכיתי בהגרלה

    תודה רבה איילת

    השבמחק
  3. איזה בלוג יפה יש לך. שמחה לגלות, אמשיך לבקר.

    השבמחק
  4. איזה מתנות מקסימות!
    לבן שלי יש צלחת של דורה שמאוד דומה בעיצוב, גם על הרקע של פריז. בהתחלה חשבתי לשמור לו אותה בצד, אבל לא נראה לי שהוא יעריך את המחווה כשהוא יגדל.
    הדפים נהדרים.

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator