3.1.2011

לכבוד 2011 - הנה 8 דברים שלא ידעתם עליי וגם...הפתעה!

לפני כחודש קיבלתי "בלוג סטייל" מאילנית המקסימה. אילנית היא קוראת נאמנה והיא מפרגנת לי בהתמדה.

הנה 8 דברים שאתם לא יודעים עליי:

1. למדתי עיצוב ואומנות במשך שנה ב"מכון הטכנולוגי חולון" ופרשתי . הנה דוגמה  של אחת המשימות שהייתי צריכה לבצע, זה תוכי שבניתי מעץ ויש לו מנגנון להטלת ביצים.



2. התחתנתי ב 1.1.2006 בבית כנסת. החתונה הייתה צנועה ומרגשת. הנה מבט על מעזרת הנשים:

3. ילדתי תאומים בניתוח קיסרי מבחירה, למרות שהרופאים המליצו לי ללדת בלידה רגילה. נועם ואורי נולדו בהפרש של דקה אחת בלבד ביניהם. כך הם נראו 5 ימים לאחר הלידה:


4. גיליתי את אהבתי לציור בגיל 11 בשיעור אומנות כשציירתי את דוד בן גוריון. לשמחתי, הציור שלי נבחר להיכנס לתערוכת בית הספר.

5. אני שומרת כשרות ובכל זאת בעלי ואני בחרנו לעשות טיול ג'יפים (מדהים!) בירדן דווקא בפסח. במשך ארבעה ימים לא אכלתי כלום חוץ ממצות עם שוקולד.מרוב רעב, שקלתי להמיר את דתי...

6. למדתי קורס צורפות קצר במכללה ואלו התכשיטים הראשונים שלי:

7. אני מאוד מאוד אוהבת לבשל ולארח. מרק בטטה ומוקפץ סיני הם המנות שקיבלו  הכי הרבה מחמאות אצלי.

8. יש לי פחד גבהים ובכל זאת עשיתי בנג'י (אמא'לה!! לעולם לא עוד), בכלל - אני מאוד אוהבת ספורט אתגרי אבל אני בעצמי פחדנית (למשל, לעולם לא אעלה על אופנוע ים או אצלול), הספורט האתגרי האחרון שעשיתי היה לפני כשבוע וזה נראה כך:

זהו! אז תודה לאילנית , וזו גם הזדמנות נהדרת להראות לכם את המתנה הנפלאה שהיא שלחה לי : אלבום מעוצב לנועם ואורי, האלבום המשגע הזה מודפס על קנבס:

תמונות נוספות תוכלו לראות בבלוג שלה.

ועכשיו .....הפתעה!
בין המגיבות לפוסט זה יוגרל ההדפס הזה:


 גודל ההדפס הוא 20*20 ס"מ כולל השוליים. שם האיור הוא "ילדה בסין".
בהצלחה!
שנה אזרחית מצוינת לכולם!
איילת

9 תגובות:

  1. התמונה של התאומים המיסה אותי
    ולקחה אותי שנה וחצי אחורה

    השבמחק
  2. ההדפס משגע. הוא מזכיר לי תמונה של סינים קטנים שצולים ג'וק שהייתה לנו בבית בילדותי ואחי קיבל... נו טוב, מה לא עושים למען אחיך הקטן

    השבמחק
  3. נעים להכיר ותמיד משמח כשאת מפרסמת רשומה.....:)))))

    השבמחק
  4. נעים להכיר. התמנות של ילדייך... אין על תינוקות....

    השבמחק
  5. וואוו איילת איזה כיף לגלות עלייך עוד עובדות- תשמעי את מוכשרת ברמות.

    בנג'י הא??? אצלי זה אפילו לא יגיע למחשבה- את רואה הנה יש פחדנית יותר ממך.

    שמחתי להכין את האלבום, זה היה תענוג גדול וכבוד ענקי בשבילי.

    נועם ואורי מקסימים ומתוקים, כובשים את הקטנטנים

    נשיקות יקרה
    מאילנית

    השבמחק
  6. למה רק המגיבות בהגרלה
    אותך לאגודת זכויות הגבר
    אחלה פוסט
    אחלה תמונת ספורט אתגרי
    מירב הפירגונים

    השבמחק
  7. היה נעים להכיר. ההדפס משגע
    מיקה

    השבמחק
  8. היה כיף לקרוא ונעים להכיר (וגם לדעת איך את נראית = מצויין!...:-))
    ההדפס משגע!!

    השבמחק
  9. תודה רבה על הפרגון!!
    ההגרלה תיערך השבוע.

    איילת

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator