18.12.2010

שוק הפשפשים

כמה כיף לבקר בשוק הפשפשים! הבלאגן, הפיצ'פקס על הריצפה , הרהיטים הישנים והמציאות שאפשר ללקט שם....
אני מסוגלת להסתובב שעות, לצלם, לראות, לבדוק, לגעת, לבחור ובעיקר לרכוש !



הפעם מצאתי קופסת מגירות מעץ במחיר מצחיק. היא שבורה מעט אבל אני יודעת שהיא תיראה נהדר כשאסיים לטפל בה.
קניתי גם כמה תקליטים ( 3 ש"ח כל תקליט) שאת העטיפות שלהם אני תכננת למסגר ותלות בחדר של נועם ואורי- הקטנטנים שלי.
אבל גולת הכותרת היא בהחלט תיק מקסים וישן (20 ש"ח בלבד) שאת הבד שלו אחליף באחר. בעלי טוען שזה סתם תיק למקלחת, אני טוענת שזה תיק רטרו מדליק. אחרי שאטפל גם בו (בתיק , לא בבעל) נראה מי ינצח...
את התמונות של "לפני" ו"אחרי" של כל הרכישות אני מקווה להעלות בפוסט הבא.

שבוע מצוין!
איילת

2 comments:

  1. יא, סיקרנת אותי עם מה שקנית... מחכה לראות... וגם עשית לי חשק ללכת להסתובב קצת בשוק הפשפשים. התמונות שצילמת נהדרות

    השבמחק
  2. Hi,
    Indeed very nice pictures..
    waiting to see the bag ;)
    Whats up? write me something..
    Eva

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator