25.9.2010

שנה טובה!



באיחור קל - אני רוצה לאחל שנה טובה ונפלאה לכל קוראיי המקסימים!
. הסיבה שנעלמתי מהבלוג לאחרונה היא כי התחלתי לעבוד במשרה מלאה בתפקיד ניהולי , מה שלא מותיר לי זמן לנשום כלל וכלל. אני מוצאת את עצמי ברבע לארבע טסה לגן להוציא את נועם ואורי ועד 8 וחצי , כשהם נרדמים, אני ובעלי מוצאים את עצמנו חצי מעולפים....

אתם בוודאי מתארים לעצמכם שכתיבה בבלוג זה הדבר האחרון שאני יכולה לעשות כרגע.

ובכל זאת - חשוב לי לאחל שנה טובה, שנת יצירתיות אושר ואהבה לכל הקוראים הקבועים והזמניים, שליוו אותי במהלך השנה וחצי האררונות, מאז פתיחת הבלוג.

תודה לכולכם! אני לא יודעת מתי אשוב לכתוב וליצור באופן קבוע, אבל כשזה יקרה, אני אשמח אם עדיין תהיו כאן....

חג שמח ונשיקות!
איילת

6 תגובות:

  1. יא, איזה כיף לשמוע ממך, שתהיה שנה נהדרת ומצוינת

    השבמחק
  2. שנה טובה גם לך! אני בוודאי אהיה כאן כשתחזרי.
    מירה

    השבמחק
  3. Happy new year and good luck with your new job..

    השבמחק
  4. שתהיה לך שנה נהדרת!
    שמחה בשבילך שחזרת לעבודה, ומקווה שנועם ואורי נהנים בגן!

    השבמחק
  5. אני מכירה את ההרגשה, אומרים שהם גדלים ובסוף גם נתגעגע לעייפות הזאת?!
    שנה טובה ויצירתית, מקווה לראות יצירות שלך בקרוב.
    לימור

    השבמחק
  6. בהצלחה ותנסי גם לנשום.....שנה טובה.

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator