26.6.2010

סדנא חדשה

אם חשקה נפשכם ללמוד להכין את השרשרת הבאה:

אתן מוזמנות להגיע לסדנא שאני מקיימת בכפר ורבורג (מושב ליד צומת קסטינה).
מה כוללת הסדנא?
את כל החומרים - חרוזי קריסטל, שרשרת, סוגרים, חוטים, שימוש בכלי עבודה. בקיצור כל מה שצריך כדי להכין שרשרת. לא צריך להביא כלום מהבית!
מתי ?
ב8 ביולי בין השעות 18:00-20:30
איפה?
בכפר ורבורג בגלריה-קפה "קקאו".
כמה עולה?
150 ש"ח בלבד! כולל כל החומרים וקפה וכיבוד קל.
מספר מקומות מוגבל! נא להירשם דרך המייל: ayeletkm@gmail.com




חוץ מזה, אני חייבת לספר לכם שמכרתי הדפס ראשון שלי דרך החנות שלי באטסי לבחורה נחמדה מארה"ב. ממש מרגש....
הנה הדפסים חדשים נוספים שאני מוכרת:




המשך שבוע נהדר!
איילת

2 comments:

  1. איזה יופי אני כל כך שמחה בשבילך בהצלחה
    המון נשיקות וחיבוקים

    queenbee1

    השבמחק
  2. איילת- איזה באסה אני רוצה לבוא במיוחד בשבילך- רק בעלי חוזר מביהכ"נ רק בשמונה וחצי- ולפני כן אין מי שיהיה עם הילדים שלי.

    כי אני גרה לא רחוק מקסטינה....

    נשיקות
    אילנית

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator