20.3.2010

דברים יפים

בשבועיים האחרונים הייתי עסוקה בהכנת מתנות לחג, בעיצוב תכשיטים ובעיצוב מוצר חדש (יפורט במשך הרשומה).
לצורך תצלומי התכשיטים שלי ביקשתי מאילנית, חברתי היקרה, לדגמן עבורי. הנה דוגמא של טבעות פימו (זוכרים את הורד המנוקד מהרשומה הקודמת? )

את התכשיטים והמתנות השונות הצגתי ביום שישי בגלריה - קפה "קקאו" ולא יכולתי שלא להתפעל מהשינוי האדיר שהגלריה עברה- המקום הורחב, מחוץ לגלריה נוסף דק מקסים הפונה לשדות ירוקים ומבחר החפצים הכלים והיצירות השתבח. אסנת, בעלת העסק, בוחרת בקפידה את המוצרים שהיא מוכרת.
הנה אוסף קטן של דברים יפים מתוך הגלריה:

גם ביום שישי הקרוב מתקיימת שם מכירה מיוחדת לכבוד החג. גם אני אהיה שם עם המון מתנות מיוחדות:
ציורי ילדים חדשים:

לוחות מודעות אישיים:
והלהיט החדש- מראות כיס בעיצובים שלי !!! ציורי האריליק שלי והעיצובים הגרפיים מודפסים על גבי מראת הכיס.

וכמובן שיהיו גם תכשיטים, ציורי אקריליק מקוריים, חמסות ועוד ...
כולכם מוזמנים!
לפרטים נוספים אל תהססו לפנות אליי - ayeletkm@gmail.com
ולסיום - אאחל לכולכם חג שמח ואביבי!
ליוצרות שבינכן - המון הצלחה !
איילת

7 תגובות:

  1. הכל מקסים מאחלת לך חג שמח והצלחה רבה רבה!

    השבמחק
  2. איילת, היצירות שלך מקסימות!
    שיהיה חג שמח!
    ויקי

    השבמחק
  3. איזה יופי! וכיף לראות את הרעיונות המקוריים שלך!
    המון המון בהצלחה!

    השבמחק
  4. טוב, המוצרים שלך נהדרים, שיהיה המון בהצלחה וחג שמח.

    השבמחק
  5. woow איזה יופי של תוצרים.
    תתחדשי על המוצר החדש, שוססס לדעתי!
    בהצלחה רבה.

    השבמחק
  6. אין כמו לקבל לחג כלי הגשה/אוכל. המתנה המושלמת עבור כל בעלת בית. מאוד אהבתי את סט הכלים של corning. מתנה מאוד מוצלחת!

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator