10.2.2010

החלפות ועוד



את הפרח המקסים הזה למדתי להכין במפגש קומונת "מוזה להחלפה" שהתקיימה אצלי. האמת שזה היה מפגש מאוד מאוד מצמצם אבל בהחלט מהנה ויצירתי. מוריה לימדה אותנו להכין את הפרח הזה מפימו ואני הוספתי לו נקודות (מישהו שמע פעם על ורד מנוקד?)

במפגש גם עשינו שוק "קח -תן" ביתי, כל אחת הביאה חומרים שהיא לא צריכה להחלפה וכך נראה השולחן שלי בסלון אחרי שכל אחת הניחה את מרכולתה.




אלו הדפים המשגעיםשקיבלתי בהחלפה:




החודש הזה היה עמוס במיוחד מבחינה יצירתית וגם מבחינה משפחתית (הקטנטנים התחילו עם כאבי חניכיים וזה ממש לא פשוט)


השתתפתי בשלוש החלפות החודש בשלוש קומונות שונות. אני באמת לא יודעת איך לקחתי על עצמי שלוש החלפות, כנראה שאיבדתי את שפיותי באופן זמני ( אבל לפחות הגעתי לתובנה שלעולם, אבל לעולם, לא לקחת על עצמי יותר מהחלפה אחת בחודש. בכל מקרה אני פורשת מהחלפות לזמן הקרוב)


בכל אופן, השתתפתי בהחלפת חורף בקומונת מוזה להחלפה, בהחלפת קלפים בקומונת המפתח ליצירה ואירגנתי החלפת שאריות בקומונת craftime.

הנה החלפת החורף ששלחתי למוריה. היא כוללת 2 תחתיות מלבד, נרתיק קטן לכרטיסי ביקור ותיק לבד קטן.





וזו החלפת הקלפים ששלחתי לקשת. היא כוללת לוח מודעות אישי ותגיות קלפים בסגנון קולאז':







ולבסוף החלפת השאריות ששלחתי לענת בנטוב. בקופסא מטופלת הכנסתי שאריות דפים, קישוטונים שונים, חרוזים וסרטי בד.






בנוסף לזה, אני גם לומדת באופן עצמאי עיצוב גרפי- פוטושופ ואילוסטרייטור, מה שמאפשר לי לשדרג איורים ישנים שלי ואף לשנות אותם לחלוטין. ההשראה לרוב הציורים והאיורים שלי הם דמויות שפגשתי או צילמתי במהלך מסעותיי במדינות שונות (בעיקר במרכז אמריקה ובסין).

חלק מהאיורים מיועדים למכירה והם מודפסים בנייר מט עבה (180 גרם) במהדורה מוגבלת. ניתן לראות את האיורים באתר שלי וגם בחנות שלי.


זהו איור של ילדה קטנה שאיירתי מזמן ולאחרונה עיבדתי את האיור בתוכנות עיצוב, ההשראה לכך הייתה תמונה של ילד קטן שצילמתי בדרום סין. גודל הההדפסה הוא 20 ס"מ * 20 ס"מ, מודפס על נייר מט עבה במשקל 180 גרם ומחירו 80(לרוכשים מהארץ) ש"ח כולל משלוח בדואר רשום. מהדורה מוגבלת של 100 הדפסות.



זהו אחד הרישומים המוקדמים ביותר שעשיתי והוא עדיין אחד האהובים עליי, הוא מוצע למכירה כהדפסה בגודל של A4 בנייר מט במשקל 180 גרם עם שוליים למסגור ומחירו (לתושבי הארץ) 90 ש"ח כולל משלוח בדואר רשום. מהדורה מוגבלת של 100 הדפסות.


לבסוף- אני מזכירה שבקרוב תיערך ההגרלה לצמיד הזה. תודה לכל המגיבות הנפלאות
המשך שבוע מקסים

איילת

4 תגובות:

  1. כל הכבוד לך! קודם כל שאת מספיקה להכין, להשתתף ולהיות פעילה! מעריכה אותך מאוד על כך!
    הפרח הזה מקסים - כמו גם ההחלפות ששלחת...ובכלל אני אוהבת מאוד את הצבעוניות שלך - אבל גם את האיור והרישום הפחות צבעוניים - רישום מדהים!

    השבמחק
  2. הכל מאד מרשים. אני נפלתי מהאיור של הילדה הסינית!!!! גם החלפת השאריות נראית מצויין!!!!

    השבמחק
  3. אני שמחה שנפגשתן,יצרתן ונהנתן,גם אם זו קבוצה קטנה זה כיף.הפרח מדהים,ההחלפה מקסימה הציורים וואוו.

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator