22.1.2010

צ'ופר לקוראות שלי!!!

הבלוג שלי בן יותר משנה ואני זוכרת שהבטחתי לעצמי לצ'פר את קוראיי הנאמנים כשאחגוג יומולדת שנה לבלוג. אז הנה זה מגיע אמנם באיחור של חודש, אבל מוטב מאוחר...

בין כל המגיבים והמגיבות לרשומה הזאת אערוך הגרלה ולזוכה אעניק במתנה צמיד שהכנתי (הוא מקולקציית התכשיטים הקודמת שלי אבל עדיין מקסים בעיניי), בצמיד משולבות אבני טורקיז.
צ'ופר נוסף - מי שתפרסם את הבלוגקנדי הזה (בבלוג, אתר, פורום או קומונה) תזכה להיכנס להגרלה פעמיים ובכך להגדיל את סיכוייה לזכות!
חכו! זה לא נגמר....
בנוסף, אני גאה להציג את קולקציית השרשאות החדשה שלי. היא נולדה בעקבות סדנא שעשיתי בספונטיות בשבוע שעבר, שם למדתי להכין את כדור החרוזים שתראו בשרשראות.
השרשראות נמכרות במחיר של 120 - 150 ש"ח וכאן יש צו'פר נוסף לקוראות (או לקוראים) שלי:
שלושת הקוראות הראשונות שיהיו מעוניינות ברכישת שרשרת יקבלו אותן במחיר מצחיק של 55 ש"ח בלבד!! כדי לקבל אותן במחיר הזה עליכן לציין בבירור בתגובה כאן שאתן מעוניינות בשרשרת* (וכך אדע מי הן שלושת הראשונות שיזכו בשרשרת אחת במחיר המוזל). אחר כך כתבו לי מייל ורישמו לי את הדגם שאתן מעוניינות לרכוש.


דגם 1. שרשרת i love you

דגם 2. שרשרת golden heart

דגם 3. שרשרת long golden heart

דגם 3. Long golden heart (צילום נוסף)
כל השרשראות ארוכות (אך ניתן לבקש אורך מסוים), ובהן משולבים חרוזי קריסטל בצבעים שונים ואלמנטים בצבע זהב אדום.
אז קדימה, אני מחכה לתגובות, ההגרלה לצמיד תיערך בתאריך 1/3/2010.
בהצלחה!
איילת
המייל שלי ayeletkm@gmail.com
* הערה: רכישת שרשרת במחיר המוזל מוגבל לרכישת שרשרת אחת.

52 תגובות:

  1. מזל טוב!
    השרשראות פשוט מקסימות!!!!

    השבמחק
  2. מזל טוב לבלוג שחוגג שנה,תודה על השיתוף,היצירות שלך מקסימות.קולקציית השרשראות מדהימה במיוחד הראשונה.הצמיד שברת המזל תקבל יפיפה-טורכיז הוא צבע מקסים והצמיד מדהים.כמובן שפרסמתי אצלי בבלוג:

    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1629047

    בהצלחה ושבוע טוב♥
    רינת♥

    השבמחק
  3. מזל טוב !
    הצמיד מהמם, טורקיז הוא אחד מהצבעים האהובים עלי.
    תודה על השיתוף וההגרלה :-)
    איילת ברקאי 

    השבמחק
  4. איילת מזל טוב לבלוג שלך והתכשיטים שלך מהממים!

    השבמחק
  5. וואוו עברה שנה מהר מאוד, חכי חכי הילדים שלך תיכף יגדלו ואת בכלל לא תשימי לב.

    מזל טוב אני מאחלת לך עוד הרבה שנות יצירה (מוכשרת שכמותך).

    הבלוג קנדי שלך מרשים ביותר ונדיב.

    שיהיה בהצלחה לכולן
    אוהבת
    אילנית

    השבמחק
  6. מזל טוב איילת
    יופי של עבודות!

    tamika14

    השבמחק
  7. היי זאת שלי בכינוי בוסתודום
    אני רוצה את השרשראות האלו! הן מקסימות בעיניי והמחיר מוצלח ביותר
    הצמיד מהמם!
    כבר אשלח מייל.....

    השבמחק
  8. היי איילת,
    הצמיד מהמם, הלוואי ואזכה :-)
    מזל טוב לרגל השנה לבלוג!

    פירסמתי את דבר ההגרלה אצלי בבלוג, את מוזמנת לבקר: http://bitsofmagic.com/blog/1205/ayelet_blog/

    השבמחק
  9. מצטרפת לאיחולים!

    איזה כיף לגלות בלוג כל כך יצירתי ומקסים! מיד נרשמתי...

    בהצלחה!!

    השבמחק
  10. מצטרפת לאיחולים!

    איזה כיף לגלות בלוג כל כך יצירתי ומקסים! מיד נרשמתי...

    בהצלחה!!

    השבמחק
  11. תודה לכולן על הפרגון! שתי קוראות פנו אליי לשרשראות במחיר המיוחד. הראשונה היא שלי (בוסתודום) ושניה היא מיכל שכתבה לי מייל. יש עוד שרשרת אחת במחיר המיוחד.
    איילת

    השבמחק
  12. היי איילת
    התכשיטים מקסימים
    מקווה שאזכה בצמיד, כי זאת אהבה ממבט ראשון :-)
    מאחלת לך עוד שנים ארוכות של יצירה פוריה
    בהצלחה
    איריס

    השבמחק
  13. מזל-טוב!
    ותמשיכי להראות לנו עוד הרבה דברים יפים...

    השבמחק
  14. מזל טוב! הצמיד מקסים ובאופן כללי כאחת שעוקבת אחרי הבלוג אני חושבת שהעבודות שלך מקסימות!
    בהצלחה לי... (-;

    השבמחק
  15. מזל טוב איילת!
    ליין תכשיטים מקסים! (לי יש כבר שרשרת יפהפיה שלך...:-)
    והצמיד - מהמם! מתה על טורקיז...
    שיהיה בהצלחה !!!

    השבמחק
  16. אני רוצה! ! ! (מקווה שאני השלישית... :) )

    ומיד אפרסם בבלוג- כי הקנדי שווה, שווה, שווה!

    השבמחק
  17. איזה יופי!!! קולקציה מדהימה!!! בהצלחה!!! :)

    השבמחק
  18. מזל טוב איילת ליום ההולדת של הבלוג,המשך יצירה פורה
    השרשראות מקסימות
    ענת.א

    השבמחק
  19. אלישקה! מזל טוב!!
    את אכן השלישית שזוכה בשרשרת במחיר המיוחד. אנא כיתבי לי מייל עם פרטייך ועם הדגם המועדף
    ayeletkm@gmail.com

    איילת

    השבמחק
  20. מזל טןב לבלוג היצירתי שלך
    קולקצית השרשראות מאוד מאוד יפה
    נאוה

    השבמחק
  21. מזל טוב ליום הולדת של הבלוג
    הצמיד יפייפה

    שיהיה המון בהצלחה במכירות

    זהבית שקד

    השבמחק
  22. צמיד יפהפה!(מקווה לזכות בו ..:-P) וגם שאר העבודות נהדרות:)

    השבמחק
  23. מזל טוב ליומולדת שנה לבלוג!
    והצמיד ממש עדין ויפה!!

    דליה ב

    השבמחק
  24. מתה על הצמיד וגם על קולקציית השרשראות החדשה
    המון מזל טוב לבלוג וגם לך!
    ליאורה

    השבמחק
  25. המון מזל טוב לבלוג וגם לך
    התכשיטים שלך מדהימים
    גם הותיקים וגם החדשים!
    ליאורה

    השבמחק
  26. התכשיטים שלך משגעים, פשוט תענוג לעיניים

    השבמחק
  27. מזל טוב לגיל שנה.
    יצירותיך יפות ומושקעות. אגב הצמיד משנה שעברה עדין אופנתי מאד.
    פירסמתי אותך בקומונה שליhttp://www.tapuz.co.il/Communa/ViewmsgCommuna.asp?Communaid=32207&msgid=40570467
    ובקומנה CRAFT
    בהצלחה נורית

    השבמחק
  28. Mazal Tov!!!
    Continue working on your art..you always have and had great ideas and I am happy I can (at least) see some of them here in your blog if not in reality ;)

    השבמחק
  29. מזל טוב על חגיגות הבלוג, תודה על ההזדמנות לזכות!
    הדברים שלך מהממים!! תמשיכי להנות וליצור

    השבמחק
  30. מזל טוב! האתר מקסים והיצירות אף יותר.
    מחזיקה אצבעות לעצמי כי הצמיד הזה פשוט יפיפה!
    כמובן שהזכרתי גם בבלוג שלי: http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=645417&blogcode=11546486

    :)

    השבמחק
  31. אני צריכה את הצמיד הזה LOL הוא פשוט מקסים, אני כל כך אוהבת אבני טורקיז!
    תגידי, כבר ביקשו את השרשראות, כי השלישית מאוד מתאימה לי ;-)
    אני אפרסם אצלי בבלוג בסייד בר, אם את מוכנה לשלוח לחול, אם יש בעיה תודיעי לי שאני אציין שם :-)

    השבמחק
  32. מזל טוב לבלוגולדת.
    בהצלחה לכולן
    הזוכה בהחלט תהנה!

    השבמחק
  33. מזל טוב לבלוג ולכותבת....

    גורים.

    השבמחק
  34. מזל טוב!!!!!
    תודה על הסיכוי לזכות :):):)
    הצמיד והשרשראות מקסימים :):):):)

    פרסמתי אצלי בבלוג:
    http://meitald.blogspot.com/

    השבמחק
  35. היי, שמי רביד ואני מעוניינת בשרשרת הדגם הראשון! מהמםם פשוט ולא מאמינה על המחיר :)
    מכל מקום, כמובן מעוניינת גם להשתתף בהגרלה!

    והמון מזל טוב לכבוד השנה :)

    אגב, מכירה את הבלוג שלך מהפורום של עיצוב כרטיסי ברכה ואלבומים בתפוז כמדומני, קוראים לי שם פרפרית מוארת.

    מייל שלי: ravidblau@hotmail.com
    לא בטוחה אם אני אראה תגובה לכאן פשוט.

    השבמחק
  36. מזל טו לחגיגות השנה! בהצלחה בהמשך! פעם ראשונה שלי כאן, בלוג מושקע ומקסים. יצירות נהדרות. הצמיד יכול להיות מתנה יפהיפיה לבתי ליום הולדתה.
    יפית

    השבמחק
  37. תודה על התגובות החמות. לקוראות החדשות שלי - ברוכות הבאות, מקווה שתמשיכו להנות מיצירותיי
    איילת

    השבמחק
  38. אחלה קנדי ואחלה צמיד
    הצטרפתי כמנויה לבלוג.
    מחכה לבאות

    השבמחק
  39. יוווווווווווווווווווו איך אני שמחה שמצאתי את הבלוג שלך...והפסדתי שנה....
    התכשיטים מקסימים השרשראות מיוחדות כל כך צבעוניות ויפהיפיות.

    המון מזל-טוב
    שירית

    השבמחק
  40. מזל טוב לבלוג שחוגג שנה מבלוג פרסים
    ברשת.
    גם אנחנו פירסמנו את ההגרלה שלך.בהצלחה :-)
    http://prasim.blogspot.com/2010/02/blog-post_5029.html

    השבמחק
  41. הצמיד פשוט מקסים! איזה כשרון עיצוב!
    אשמח להשתתף בהגרלה :-)

    השבמחק
  42. מדהים!
    במיוחד אני אוהבת טורקיז

    השבמחק
  43. איזה יופי של כישרון ויצירתיות! מז"ט לחגיגות לבלוג!

    השבמחק
  44. יש לך יצירות מדהימות. אני קוראת "סמויה" בבלוג, לא יצא לי להגיב, אבל הייתי חייבת להגיד מזל טוב לכבוד השנה, חתיכת ציון דרך.. :)

    השבמחק
  45. מזלללללללל-טוב!
    מכיוון שההגרלה נופלת בדיוק ביומולדת של אחותי והיא אוהבת מאוד טורקיז אם אני אזכה בצמיד היא תקבל אותו (והיא סטודנטית במצב סטודנטיאלי אז זה בכלל ירגש אותה שיהיה לה תכשיט חדש)
    בכל-אופן הקולקציה החדש מקסימה (כמו הקודמות:)

    השבמחק
  46. מזל טוב!
    איזה צמיד יפה!!!! הלואי ואזכה... ;)

    השבמחק
  47. איזו מוכשרת! כיף לראות יצירתיות ומקוריות כזו :) מחאלת לך המון הצלחה בהמשך הדרך - מגיע לך!

    השבמחק
  48. הי איילת, צמיד מהמם! אשמח להשתתף בהגרלה!

    השבמחק
  49. וואוו את מוכשרת מאוד! אשמח להצטרף להגרלה. שיהיה במזל טוב :-)

    השבמחק
  50. סטודיו דנהל'ה4 בפברואר 2010 בשעה 20:11

    מזל טוב !
    התכשיטים פשוט מקסימים!
    סטודיו דנהל'ה

    השבמחק
  51. מזל טוב לבלוג. הצמיד מקסים! (בין השאר...)

    השבמחק
  52. יווווווווווו
    אני עוד יכולה להספיק לצמיד המהם הזה!!!
    אני בד"כ ממש לא אוהבת תכשיטים, ואם כבר רק עגילים ,
    אבל גם הצמיד שלך משגע, והוציא אותי מאדישותי.
    רצה לראות מה עוד יש לך בחנות ושיהיה באמת המון המון בהצלחה

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator