13.1.2010

סדנאות

אני לא יודעת אם שמעתם בחדשות על מקרה ההתעללות של המטפלת בתאומים בני חמישה חודשים. המקרה הזה זעזע אותי וגם הכניס אותי ללחץ!! אם היו לי אי אילו מחשבות על מטפלת לתאומים שלי, נועם ואורי, הן נעלמו כליל.

מי שמכיר אותי יודע שאני לא טיפוס שאוהב להישאר בבית אבל החלטתי שאני נשארת בבית לטפל בקטנטנים שלי כמה שאוכל (השאיפה היא עד שהם יגיעו לגיל שנה, אני מאוד קווה שאעמוד בזה...).
ההחלטה הזו הובילה אותי למסקנה שכל עוד אני בבית ולא יוצאת לעבוד, אני חייבת לקחת את העסק שלי ברצינות ולהתחיל לקיים יותר סדנאות.

בתחילת הרשומה הצגתי מודעה שעיצבתי לסדנת עיצוב אריזות (יש לי סוף סוף תוכנת אילוסטרייטור ואני משתעשעת איתה כל השבוע, ראו תמונות בהמשך). כדי לא להטריד את כל 124 (!!!) הקוראות שלי (הקורא הזכר היחידי הוא בעלי) אשמח אם מי שמעוניינת לקבל פרטים על סדנאות שאני מקיימת, שתשלח לי מייל ואני אצרף אותה לרשימת התפוצה של הסדנאות.

שימו לב, הסדנאות הן לנשים בלבד והן מתקיימות בביתי בבאר שבע.

הנה הניסיון הראשון שלי בתוכנת אילוסטרייטור:

התמונה שעיצבתי למעשה לקוחה מציור אקריליק שציירתי לפני כשלוש שנים. זה הציור המקורי :

המשך שבוע נפלא, אשמח לתגובות

איילת

5 תגובות:

  1. לגבי הסדנאות, הגם שבד"כ
    הן לא כל כך רלוונטיות לגבי - אני אשמח להתעדכן במה את עושה - ושיהיה בהצלחה!!!

    המשחק של הציור (היפהפה כשלעצמו) עם האילוסטרייטר נתן תוצאה מרהיבה!

    אני גם, אגב, ישבתי אתם עד גיל שנה בבית ואז הם הלכו למעון - תחזיקי מעמד - זה לא קל אבל זו תקופה מקסימה שלא חוזרת יותר...ואין כמו אמא! :-)

    השבמחק
  2. להשאר עם ילדים בבית לפחות עד גיל שנה זאת הדרך הנכונה לגדל אותם. גם נכדי התאומים היו עם אימם במשך שנה אח"כ עם מטפלת.
    שיהיה לך בהצלחה איתם ועם הסדנאות, קצת רחוק לי להגיע מאזור הצפון(-:
    נורית

    השבמחק
  3. בהצלחה!
    אני אשמח לבוא לסדנאות... אז תעדכני...ואגב אני מאז שנולד בכורי שתכף ימלאו לו 5אני בבית והקטנצ'יק בן 5 חודשים ככה שבזמן הקרוב אני בבית...

    השבמחק
  4. אין כמו טיפול של אמא,בהצלחה בסדנאות כל הכבוד על היוזמה.

    השבמחק
  5. מחזיקה לך אצבעות בהכל! אני כל כך מבינה לליבך, וחושבת שאת עושה עד נכון. ב-ה-צ-ל-ח-ה!
    אפרו

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator