7.1.2010

הפתעה מקיפודים ועוד כל מיני

יעל המקסימה, בעלת הבלוג "קיפודים", שלחה לי השבוע הפתעה מיוחדת להולדת נועם ואורי, התאומים שלי. ליעל יש שלישייה בעצמה ומי שלא מכיר את הבלוג שלה (יש חיה כזאת??), כדאי לרוץ ולשוטט שם כי יש הרבה מה לראות!!
היא שלחה לי את הקופיפים המדהימים האלה, שהיא כמובן תפרה בעצמה. בבלוג שלה תוכלו לראות כמה השקעה הייתה בתפירת הקופיפים האלו...

יעל היקרה, אני פשוט מאוהבת בבובות האלו! תודה רבה על מתנה מקסימה!

מתנה נוספת שקיבלו נועם ואורי השבוע, היא קוביית בד שתפרתי עבורם:

השבוע גם עבדתי עם נייר וולום והכנתי תגיות פשוטות שמעליהן הצמדתי ניירות וולום עם אמרות שונות, הניירות אינם מודבקים אלא קשורים בסרט לתגיות.

הרעיון מצא חן בעיניי והכנתי גם כרטיס ברכה עם נייר וולום, הפעם לפי סקיצה שראיתי בבלוג הסקיצות החדש "שלוש בשלישי".

שיהיה שבוע מצוין!
איילת

8 תגובות:

  1. הכל מקסים! קודם כל מזל טוב להולדת התאומים. שנית הקופיפים של יעל משגעים!!!! והיצירות שלך מושלמות. אני יודעת כמה קשה לתפור כזאת קוביה בצורה מדוייקת ואת עשית זאת. לגבי הנייר השקוף הזה שיש עליו משפטים, גיסתי הביאה לי מארה"ב ועכשיו אני יודעת מה לעושת איתו!!!! תודה על ההשראה.

    השבמחק
  2. איילת, המון תודה על הפרגון ועל הצילום המקסים והמקצועי לו זכו הקופיפים (הצבעים חדים ונהדרים!).
    הקוביה מותק, זה פרויקט שדורש המון דיוק ולכן עוד לא העזתי לגעת בו, כל הכבוד לך!
    מאוד מאוד אוהבת את התגיות שהכנת!!!
    ומעריצה אותך שאת מוצאת לזה את הזמן!

    השבמחק
  3. מקסים.
    הקופיפים של יעל מטריפים והקטנים שלך הרוויחו בענק.
    הקוביה משגעת וכל הכבוד על הדיוק.
    אהבתי מאד מאד את התגיות - כמה פשוט כמה יפה.
    ואהבתי גם את הפרשנות שלך לסקיצה שלנו. כל כך כיף לראות איך כל אחד לוקח את הסקיצה למקום אחר משלו.
    תמשיכי להשתתף - כיף לראות.

    השבמחק
  4. תתחדשי על הקופיפים המתוקים,הקובייה מקסימה ועבודות הוולום נראות מאוד מרשים.

    השבמחק
  5. תהגיות מקסימות! מאוד מיוחדות.
    הקופיפים - משגעים! וואהו! איזה כישרון. אין לי מושג אפילו איך לגשת לדבר כזה.
    באיזה גודל הם?

    והקוביה - מתוקה להפליא (:
    גם הכרטיס.
    בקיצור אהבתי הכל (:

    יעל.

    השבמחק
  6. ווואו..
    אהבתי מאוד מה שעשית עם הסקיצה.. לקחת אותה למקום שלא חשבתי עליו - להשתמש בריבועים כך שיהיו מחומר אחר, בולט...
    יצא מקסים!!!!
    תודה שהשתתפת באתגר שלנו!

    השבמחק
  7. איזה יופי של יצירות. את עובדת מקסים והתמונות נראות מאוד אסטתיות. הגעתי במקרה כשחיפשתי רעיון לאריזת משלוח מנות וממש כיף פה:)
    בהצלחה!
    ורד

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator