27.12.2009

שישי, שישי, שישי, שישי חם!

טוב אולי לא באמת שישי חם, אבל בהחלט נעים! ביום שישי קיימתי סדנא ראשונה בביתי בבאר שבע. בסדנא לימדתי לסרוג שרשראות עם מסרגה אחת וגם לחרוז טבעת בטכניקה פשוטה. הנה התוצרים המקסימים לפניכם:

אחרי הסדנא הייתי עסוקה בהכנות לארוחת ערב מושקעת במיוחד עבור חברים שהזמנתי אלינו. לכל אורח שמתי לצד הצלחת אריזה קטנה ובתוכה סוכרייה מבצק סוכר שהכינותי מראש. למעשה, זה הניסיון ראשון שלי בבצק סוכר (ואולי גם האחרון, קשה לומר שנהניתי ממלאכת ערבוב הבצק עם צבעי המאכל...).

הנה תמונות:


דרך אגב, המקור לשיר בפרסומת "שישי חם" הוא כמובן של שמוליק קראוס ששם הוא שר "שישי שישי...חה!" (והוא למעשה שר על חשיש) .
ואם אתם תוהים אז לא ! ממש לא הכנסתי חשיש לסוכריות!
שבוע נפלא!
איילת

נ.ב -
לכל מי שמעוניינת לקבל פרטים על סדנאות נוספות מוזמנת ליצור קשר במייל או בטלפון 052-3940504

7 תגובות:

  1. היי איילת,
    כבר אמרתי לך שאני רוצה גם!
    כל הכבוד לך על ההשקעה באורחים! הסוכריות מקסימות, זה בטח עושה את הארוחה צבעונית ומתוקה הרבה יותר!

    השבמחק
  2. נפלא. אהבתי גם את הבצק סוכר יצא מקסים.

    השבמחק
  3. איילת!
    תוצרים נהדרים מהסדנא (ראית את המייל שלי דאז לגביה?), והתאהבתי בסוכריות - אפילו בלי חשיש הן נראות משגעותתת :-)
    איזו השקעה...כיף לחברים!

    השבמחק
  4. איזה יופי,מתוק מתוק.נתת לי רעיון,אני עושה בת-מצווה לבת שלי וחשבתי מה לתת לאורחים את יודעת ככה כמו פעם... אז אולי אולי אתן כאלו חמסות מתוקות.כמה בצק סוכר אני צריכה נגיד ל-150 חמסות? את מוכנה לתת לי מתכון בבקשה? יש לי מתכון אבל אשמח לראות מתכון נוסף,או שזה מתכון בסיסי?

    השבמחק
  5. שכחתי להגיד לך שהשרשראות הסרוגות יפיפיות,בא לי גם ללמוד להכין חבל שאת רחוקה לי.....

    השבמחק
  6. רינת יקרה! את בצק הסוכר קניתי מוכן ורק ערבבתי עם צבעי מאכל (מיוחדים לבצק סוכר). מבחינת כמויות - מרבע קילו הכנתי כ15 סוכריות.
    בהצלחה!!

    השבמחק
  7. איזו הסקעה מקסימה ומתוקה באורחים
    אני שונאת תכשיטים אבל דווקא את הסרוגים- אולי בגלל שהם לא "פנסי שמנסי" מדי אני מאוד אוהבת
    בהצלחה בסדנאות!!!

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator