19.12.2009

שדרוגים ברגע


אני אספנית מכורה של חפצים שאולי/יום אחד/מתישהו אעשה בהם שימוש או אשדרג. אני אוהבת במיוחד לשמור חפצים שאני רואה כבר בדימיון איך הם יראו אחרי ש"אטפל" בהם (וכמובן שבסוף במציאות הם יוצאים אחרת לגמרי...).
אילולא בעלי, שיחיה, היינו צריכים לשכור דירה נוספת רק כדי לאחסן את כל החפצים שהייתי אמורה לשמור. אבל בזכותו, כמות הדברים שאני באמת שומרת היא סבירה יחסית והם כולם ממתינים בסבלנות לשדרוג שלי....
הרגע הזה הגיע ועשיתי לי סופ"ש של שדרוגים מהירים. למשל - מנורת לילה שקניתי לא מזמן ונראתה לי קצת משעממת. בסך הכל הוספתי לאהיל סרט פונפונים מקסים שרכשתי אצל נתנאלה, וזה נראה אחרת לגמרי.

תחתיות מצויירות לכוסות שפעם הכנתי, זכו אתמול לטיפול מחודש בעזרת שבלונת פרפר חדשה וצביעה בצבעי אקריליק.


גם שלוש מסגרות עץ פשוטות זכו לטיפול אתמול, צבעתי אותם באקריליק חום, עם מעט נגיעות של צבע שחור בשולי המסגרת. הכנסתי דפים מדוגמים והנה ממש ברגע....יש לי תמונות חדשות לסלון!



בנוסף, התחלתי גם פרוייקט חדש- סריגת צעיף לחורף. זה ממש לא הולך להיות ברגע אלא באוסף מתמשך של רגעים ועוד רגעים ועוד רגעים, בין האכלות, החלפת חיתולים, מקלחות וכו'.
משום מה יש לי הרגשה שעד שאסיים את הצעיף...נגיע לאביב!!

שיהיה שבוע נפלא ויצירתי!
אשמח לתגובות,
איילת

7 תגובות:

  1. יה..איילת! הכל כל כך מקסים, המנורה משגעת, הפרפרים מקסימים, הצעיף נהדר, והתמונות - יופי יופי! איזה רעיון נהדר זה להוסיף את הפונפונים האלו - באמת משדרג המון!
    כתבתי לך מייל שלשום, מקווה שקיבלת אותו...
    יעל

    השבמחק
  2. ושכחתי להוסיף שאת מצלמת את האובייקטים נורא יפה!

    השבמחק
  3. הצעיף מקסים ביותר :)

    כיוון שיורד כאן שלג עכשיו יש צורך בהרבה צעיפים!!

    אולי אתחיל לסרוג גם!!

    אווה

    השבמחק
  4. הגעתי לבלוג שלך דרך הבלוג של דנה,וגם אני מתה על יצירות,שיפוץ,יצירה וכל אלה,אתפלא אם בעתיד לא אהיה אספנית כמו שתיכן
    (אה כן,אני בת 15 וחצי)
    הבלוג שלך מקסים והצעיף הזכיר לי סיפור שקשור לאמא שלי,היא החלה לסרוג לי ולאחי צעיפים כשהייתי בכיתה ו',ועד עכשיו לא סיימה אותו(אני בכיתה י')
    הצעיף קצת איבד מהרלוונטיות שלו בגלל הרכב הצבעים המשעממים שבחרתי,אבל היא אמרה שתמיד יש למי לתת ועדיין ממשיכה בשאפתנות לסרוג אותו כשיש לה זמן(וחשק)

    שיהיה המשך שבוע נהדר :)

    השבמחק
  5. נראה מדהים את בדרך, מי אמר שלא צריך צעיף בחורף הבא לא מצליחה להדביק הקישור לדוגמאות נוספות של סריגה תרשמי ביוטיוב crochet ותהניייי

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator