22.11.2009

אתגר מיוחד לחנוכה

בגליון האחרון של סקראפהוליק מגזין (למי שלא מכיר עדיין, כדאי לבקר שם ולהירשם כמנויים), הציעו למנויים להשתתף באתר מיוחד לקראת חנוכה, בו עלינו ליצור מתנה עבור נשים וילדיהן השוהים במעון לנשים מוכות, כאשר ניתן ליצור כל דבר ובכל גודל.

מכיוון שבימים אלו אין לי עודף זמן, החלטתי להשתתף ולתת יצירות שכבר הכנתי בזמן ההריון שלי (אני באמת אמא?! עדיין לא מעכלת...).


עבור אישה אני מעניקה את התכשיט הזה + אריזה עגולה ששידרגתי:


עבור ילד אני מעניקה את התמונה הבאה (הכנתי אותה לא מזמן ויש לי סדנא מצולמת, אם אתם מעוניינים, אעלה אותה כאן):


ועוד מתנה קטנה עבור ילדה. שני מחזיקי מפתחות מפימו:



אני מקווה שחג החנוכה הזה יהיה קצת יותר מואר לנשים האלו ולילדיהן.
אם גם אתם מעוניינים להשתתף באתגר המבורך הזה, אתם מוזמנים לקבל פרטים כאן.
שבוע נפלא,
איילת

5 תגובות:

  1. מהמם!!! במיוחד השרשרת והתמונה! :)

    השבמחק
  2. התכשיט והתמונה מקסימים...אני בטוחה שישמחו מאוד את כל מי שיקבל אותם, והמחווה מחממת את הלב!
    וכן - את באמת אמא!!! איזה כיף...:)

    השבמחק
  3. מקסים,בטוח הם ישמחו לקבל את המתנה.

    השבמחק
  4. איילת, תודה רבה על ההשתתפות! המתנות שלך נהדרות ואני בטוחה שהן תחממנה את ליבם של המקבלים.
    תודה רבה!!
    חן - צוות המגזין סקראפהוליק

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator