14.11.2009

מתנות ליולדת


כמות המתנות המקסימות והכפולות שקיבלנו לרגל הולדת התאומים ממש הותירה אותנו בהלם. אני רוצה להציג כאן חלק מהמתנות המעוצבות והמיוחדות שקיבלתי שיכולות לתת השראה למי מכן שיוצרת ומחפשת רעיון למתנה ליולדת.
מזל 2000 מקומונת "מוזה להחלפה" שלחה לי זוג נעלי צמר מקסימות שהיא סרגה בעצמה:


מקרובי משפחה קיבלנו שני יומנים לתינוק בסגנון סקראפי, עדינים ויפים (את היומנים ניתן להשיג ב"בייבי טבע" אבל אפשר גם להכין בעצמכם). ביומנים יש מקום להדבקת תמונות ולרישום ותיעוד של ציוני דרך בהתפתחות התינוק.


קיבלנו גם שני אלבומים חמודים שנרכשו באותה החנות (אפשר להכין בעצמכם- פשוט לקחת אלבום רגיל ולעטוף אותו בבד יפה ולהוסיף סרט לקשירה):


רינת (סתיו love) מקומונת "מוזה להחלפה" שלחה לי ברכת התינוק שהיא הכינה בעצמה:

קיבלנו גם תמונות שציירה חברתי היצירתית תמר:


עוד מתנה מיוחדת שקיבלתי מחברה שחשבה הפעם גם על היולדת ולא רק על הנולדים. השרשרת המהממת הזו נרכשה במדרחוב בנחלת בנימין ועוצבה ע"י סבינה מולטר (הפרחים עשויים מפימו):


תודה לכולם על המתנות הנדיבות והמיוחדות שקיבלנו, כאן הצגתי רק חלק קטן מהן שאני מקווה שיתן לכם השראה ליצירה.

והמלצה שלי- פנקו את היולדת!!

שיהיה שבוע נפלא!

איילת

8 תגובות:

  1. מזל טוב להולדת התאומים!!!
    הרגע "הכרתי" את הבלוג שלך, ושמחתי מאוד :-)
    שרק יהיה לכם טוב!!!
    גלי.

    השבמחק
  2. מזל טוב איילת
    אושר, בריאות ונחת
    וכמובן לילות שקטים :-)

    השבמחק
  3. אכן, מגיע לך פינוק כפל כפליים!
    :)

    השבמחק
  4. מזל טוב. לא ידעתי :-) איזה כיף כפול

    השבמחק
  5. שיהיה במזל טוב להולדת התאומים.
    תמיד נחמד לקבל מתנות שניתנו עם כל הלב.

    השבמחק
  6. מתנות מקסימות,תתחדשי,תהני ומזל טוב :-)

    השבמחק
  7. סטודיו דנהל'ה17 בנובמבר 2009 בשעה 8:36

    איילת המון מזל טוב!!! את מזכירה לי את הימים שהתאומות נולדו.. זה היה רק לפני שנתיים וחצי אבל זה נראה מזמןןןןןןןן..... תהני ותתעדי בתמונות ובכתב כי זה כ"כ אינטנסיבי ששוכחים מהר מאוד מי עשה מה ומתי...
    תהני!
    דנהל'ה

    השבמחק
  8. תודה לכולן!
    דנה'לה - איזה כיף לשמוע! אני אכן מתעדת הכל. תודה
    איילת

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator