6.11.2009

אוסף קופסאות


כמה שאני אוהבת קופסאות! לא חשוב מאיזה חומר - קופסאות עץ, מתכת, קרטון או כל חומר אחר, העיקר שניתן לאחסן בהם חומרים שונים.
בקומונת "מוזה להחלפה", בה אני חברה, התקיימה החלפת קופסאות שווה במיוחד. אני לא יכולתי להשתתף בהחלפה בגלל שהייתי ממש קרובה ללידה אבל רעיון לשדרוג קופסא כבר היה לי בראש.

מתוך אוסף הקופסאות המכובד שיש לי, בחרתי קופסאת פח קטנה של מסטיק must ושידרגתי אותה קלות (את המסטיקים קניתי רק בגלל הקופסא כמובן).

הנה הקופסא לפני:
והנה אחרי ה"שיפוץ" שלי:

לא כל קופסא אני מוכנה לשדרג, יש קופסאות שהן פשוט יפות כמו שהן, כמו קופסאות השוקולד של מקס ברנר או קופסאות סיגרים מיוחדות או סתם קופסאות פח עם ניחוח של פעם.

הנה חלק מאוסף הקופסאות שלי שאני אוהבת כמו שהן:


שיהיה סופ"ש נעים וחמים!

תודה לכולן על התגובות החמות ועל האיחולים והברכות להולדת התאומים!

איילת

5 תגובות:

  1. שידרגת נהדר את הקופסא,גם אני אוהבת את הקופסאות פח האלו,הן יפיפיות וגם אני משאירה חלק ככה איך שהן גם בעיניי הן יפות ככה טבעי :-)

    http://www.tapuz.co.il/blog/UserBlog.asp?Blogid=120520

    השבמחק
  2. גם אני קניתי את המסטיקים האלו רק בגלל הקופסא... כנראה שפלח השוק שלהם הוא קראפטיסטיות מתפוז... חחח... :)


    יצא לך מקסים!

    השבמחק
  3. איזה אוסף קופסאות מקסים יש לך! גם לי יש פטיש לקופסאות אבל אני לא כל כך משדרגת אותן (לא מגיעה לזה) וכמה מהן קטנטנות של מקס ברנר- איזה כיפיות הן...!
    השדרוג שלך מאוד יפה, ולא הבנתי עד לאן מדביקים את הנייר - עד הגובה של המכסה? או עד הסוף...? (כשסוגרים את המכסה הנייר לא נהרס?).
    ובקשר למה שכתבת לי - אני קצת מתפנה ואני מתחילה לטייל אצלך בבלוג ולראות מה אנחנו מחליפות... :)) (אפשר להחליף מתבגר בן 17 תמורת תינוק לסופשבוע? אני מתגעגעת לריח של תינוק!)...חחחח

    השבמחק
  4. רינת - תודה
    שרית - חחח :-)
    יעל- תודה יקירה. אני מדביקה את הנייר עד לקצה שבו מתחיל המכסה כדי שזה לא יפריע למכסה.
    ובאמת אין על הריח של תינוקות....אבל אני לא מחליפה!!
    איילת

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator