28.10.2009

יצירה לנועם ואורי


נועם ואורי (ORI) הם השמות של הבנים החדשים שלי. אחרי שבועיים וחצי של התאוששות מהניתוח הקיסרי, עליות וירידות במצב הרוח והרבה חוסר שעות שינה החלטתי שהגיע הזמן ליצור.

הרבה זמן פנוי אין לי בימים אלה, אבל הייתי חייבת להכין משהו לחדר החדש של שני המתוקים שלי.

לקחתי שלושה קנבסים קטנים ותוך 10 דקות ציירתי את התמונות הפשוטות האלו.
אני מניחה שכשיהיה לי יותר זמן, אני אשקיע בציורים קצת יותר מורכבים...בכל מקרה, אני מרוצה מהתוצאה.

בנתיים, אני אשמח לקבל השראה מיוצרים אחרים אז אם יש לכם קישורים ליצירות מעניינות לחדרי ילדים, אשמח אם תשלחו לי.

שבוע מצוין,

איילת

13 תגובות:

  1. מתוק ומקסים והכי חשוב שאמא ציירה במיוחד בשבילם.

    מזל טוב ומאחלת לך שתרווי הרבה נחת מהקטנטנים ובכלל

    השבמחק
  2. המון המון מזל טוב!
    מאחלת לך המון סיפוק, אושר ונחת - ולילות טובים :-)

    השבמחק
  3. יצא מתוק מתוק מתאים לשני מתוקים כאלו.

    איזה יופי את מתאוששת מהניתוח הקיסרי, לי לקח יותר זמן....

    איחלתי לך בכל מקום אפשרי ואני אמשיך בזה- שיהיה בהצלחה ותהני מכל רגע.

    ותמשיכי ליצור למען ילדייך.

    אוהבת
    אילנית

    השבמחק
  4. קנווסים מתוקים, נועם ואורי יותר!!! :)

    בהצלחה, מזל טוב ושתהני ותיצרי באהבה!

    השבמחק
  5. מזל טוב!! ורפואה שלמה!!
    הקנבסים עדינים ומקסימים.

    והשמות של הבנים ,וואו!! בצרוף מיקרים מעניין נקראים כמו שני הבנים הגדולים שלי אורי (כמעט בן 18 ) ונועם (בן 15,5)

    הרבה נחת מהצמד ,והתאוששות מהירה.

    דליה ב

    השבמחק
  6. המון מזל טוב! בתור אמא לתאומות בנות שנתיים אני יכולה להגיד לך שמחכה לך אושר גדול וכפול!

    השבמחק
  7. כמה מרגש! והציורים, עדינים ונהדרים דווקא בפשטותם!
    השמות שבחרתם - הכי יפים שיש! לבעלי קוראים נעם (הוא מקפיד לכתוב בלי ו') וכש"מצאנו" זה את זו כל כך שמחתי שמצאתי "נעם" - שם כל כך ענוג, וגם אורי.
    המון נחת שתהיה לכם, ושמצבי הרוח ומלאי הזמן יתייצבו במהרה!

    השבמחק
  8. שיר ושרית- תודה רבה.
    אילנית יקירתי - המון תודה ויש לי מה ללמוד ממך...
    דנה - איזה יופי, מקווה לקבל ממך טיפים.
    דליה- באמת צירוף מיקרים מעניין.
    יעלי- תודה, אין לך מושג כמה אני מעריכה אותך על השלישיה שלך.....
    איילת

    השבמחק
  9. קנווסים עדינים ויפים מתאימים במיוחד לחדר התאומים.

    http://www.tapuz.co.il/blog/UserBlog.asp?Blogid=120520

    השבמחק
  10. המון מזל טוב!
    שיהיה לכם מהנה ומקווה שתצליחי לישון קצת.
    את את היצירות שלך עשית, גם אם תשבי בחיבוק ידיים יצירתי הרבה זמן, יש לך מיכסה :-)

    השבמחק
  11. מזל טוב!
    הרבה אושר מה'יצירות' הטובות בעולם, ואיחולים ללילות רגועים.

    השבמחק
  12. התמונה מדהימה, מחכה לראות אלבום מעוצב שלהם:))
    גם הקנווסים יפים את יכולה באותה מידה לצייר חיות למשל פיל שכל פרט ממנו נמצא בקנווס אחר..
    ובאשר לשעות השינה... תתנחמי שאם את כבר ערה אז למה לא ליצור?!

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator