7.10.2009

החלפה פרטית+ בשורה משמחת!!

קוראים יקרים, אני מפרסמת כאן רשומה שכתבתי כבר לפני יותר משבוע ולא הספקתי לפרסם. למה? קראו בסוף....


בלוג חדש נולד! אני שמחה להציג בפניכם את הבלוג החדש של חברתי דפי, שנקרא "פודינג שוקולד". דפי היא בחורה מאוד מוכשרת ואני בטוחה שהבלוג החדש ידרבן אותה ליצור.

כדי לעודד אותה להתחיל לפרסם רשומות, הצעתי לה שנכין החלפה פרטית של פנקס ומגנט.

הכנתי עבורה מגנט פרח מפימו וגם פנקס סולידי וחמוד שיכול לשמש לכל מטרה שהיא תבחר. הבסיס לפנקס הוא בריסטול לבן שעליו הדבקתי דפים מדוגמים שונים וגם דפים מתוך פנקס של "מיכל נגרין" שמשווים לו מראה רומנטי....

כולי תקווה שהיא תאהב את זה!

אני מחכה בקוצר רוח לגלות מה היא הכינה לי....


ועכשיו לבשורה המשמחת -
בשעה טובה ומוצלחת ילדתי תאומים (שני בנים) ביום חמישי שעבר. ההתאוששות מהלידה לא פשוטה אבל, תודה לאל, האושר גדול.
אני שמחה שמצאתי כמה דקות לעדכן אתכם ומקווה שתמשיכו לעקוב אחריי גם אם אהיה כאן קצת פחות בזמן הקרוב....

שיהיה סופ"ש נפלא!
איילת

17 תגובות:

  1. מזל טוב!
    מאחלת לך המון נחת (וסבלנות :-))!

    השבמחק
  2. מזל טוב-מזל טוב- מזל טוב
    המון אושר שמחה חיים טובים ומאושרים.

    שתגדלי אותם בנחת ובכיף- בלי להילחץ,כמובן כל דבר את יכולה לפנות אליי

    אוהבת
    אילנית

    השבמחק
  3. מזל טוב ובשעה טובה!
    המון המון מזל, אושר, אהבה ובריאות לשני הבנים! (תראי תמונה שלהם...)

    השבמחק
  4. מזל טוב מזל טוב!
    לא גילית לי שזה תאומים אבל היתה לי הרגשה שמדובר על יותר מאחד :)
    שתזכי לגדל אותם בכיף ובשמחה!
    מנסיוני המשולש - זה באמת כיף ושמחה! אין שום דבר שישווה לחוויה של לגדול יחד עבור הילדים - גם אם זה קשה קצת לפעמים.
    את מוזמנת בכל דבר שאת צריכה - מעשי או לנפש...
    חיבוקים,
    יעל

    השבמחק
  5. יששששששששששש מזל טוב על התאומים :-) איזה כיף ! תיעזרי בכל מי שרק תאכלי :-)

    השבמחק
  6. המון מזל טוב קודם כל ללידה ואח"כ לחברתך אבל...
    איפה נרשמים לקבל עדכונים אצלה אם אין לי חשבון בגוגל.
    שבת שלום
    עליזה

    השבמחק
  7. מזל טוב כפול ומכופל,שתגדלי אותם בנחת,שיהו בריאים יגדלו ויתחזקו,גם את צריכה לנוח ולאגור כוחות.מזל טוב לדפי על הבלוג (הולכת להציץ) החלפה חמודה בטוח היא עכשיו תעורר לה את המוזה.
    סתיו love

    http://www.tapuz.co.il/blog/UserBlog.asp?Blogid=120520

    השבמחק
  8. מזל טוב!
    הרבה אושר ובריאות (ושעות שינה...)

    השבמחק
  9. איילת, המון המון מזל טוב!
    שתגדלי אותם בכיף ושתהיו מוקפים תמיד באושר, אהבה ויצירתיות.
    ויקי

    השבמחק
  10. מזל טוב! לאט לאט תמצאי את הדרך של ארבעתכם לשלוות נפש... ואני מקווה שיש לך מספיק עזרה ותמיכה.

    השבמחק
  11. מזל טוב איילת, איזה כיף תאומים, מה שבטוח לא ישעמם לך :-), מחכה לפוסט הבא

    השבמחק
  12. מזל טוב !!!
    וואו וואו וואו, מקווה שהכל עבר בשלום (הניתוח) ושאת שורדת בינתיים..
    המון בהצלחה וסבלנות..
    אווה

    השבמחק
  13. מזל טוב!!!
    איזה יופי לשמוע כאלה בשורות משמחות...
    מאחלת לך הרבה לילות של שינה ומנוחה, הרבה סבלנות ואואכל טעים ומזין,
    וכמובן המון הנאה משני הקטנטנים החדשים שלך!!!

    ענבר/BarBimahegaj

    השבמחק
  14. מזל טוב להורים המאושרים ומזל טוב לרכים הנולדים...
    המון נחת, אהבה ולא יזיקו גם כמה שעות שינה ;)

    פזית

    השבמחק
  15. wow!!קוראות יקרות! תודה לכולכן על האיחולים החמים!! מקווה שתקופת ההסתגלות אכן תהיה קלה...
    איילת

    השבמחק
  16. באמת בשורה משמחת
    מזל טוב מאחלת לכם המון אושר שמחה אהבה בריאות ונחת

    השבמחק
  17. מזל טוב
    איזו בשורה משמחת
    מאחלת לכם הרבה נחת ואושר

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator