29.9.2009

קולאז'ים ועוד...

לאחרונה אני נתקלת בקולאז'ים מכל מיני סוגים ולמרות שאני חייבת לציין שאני לא תמיד מתחברת לסוג האמנות הזו, השבוע התחשק לי מאוד להכין כמה קולאז'ים משאריות דפים, גלויות, כפתורים וקישוטים שונים וגם מנייר הקומיקס של מסטיק בזוקה!

אמנות הקולאז' בעברית נקראת "הדבק" - יצירת תמונה דו מימדית על ידי צירוף והדבקה של ניירות, בדים וחומרים שונים יחד. כמובן שבימינו ישנם גם קולאז'ים דיגיטליים.
הפעם הכנתי כרטיס ברכה וגם מגנט לתליית פתקים במקרר. שתי היצירות דומות מאוד בסגנון כי השתמשתי בכמעט אותם חומרים ואלמנטים.
הנה כרטיס הברכה :


והנה המגנט לתליית פתקים (הבסיס הוא חתיכת עץ קטנה בגודל של תחתית לכוסות):


אם אמנות הקולאז' מעניינת אתכם, תוכלו לראות יצירות מעניינות אצל האמנית מיכל פיירמן וגם בבלוג המקסים הזה.

ומה עוד?
אני שמחה לומר שפנו אליי ממגזין "הורים וילדים" וביקשו ממני להכין דפים מדוגמים ועוד שתי יצירות מהדפים האלו למדור "הכינותי בעצמי". הכתבה תפורסם בגליון של אוקטובר שיוצא לאור כבר השבוע!!

הנה התמונה של התוצרים הסופיים (שני כרטיסי ברכה, שתי סימניות- מגנט ודפים מדוגמים):


ודבר אחרון- חשיפה קטנה:
אם תהיתם במקרה למה נחתה עליי מוזת יצירה מטורפת ולמה אני כותבת הרבה רשומות לאחרונה אז ראשית זה בגלל פינת היצירה החדשה והמקסימה שלי (תודה, בעלי היקר!!) אבל גם בגלל (ואולי בעיקר בגלל) שאני כרגע בבית בשמירת הריון כבר יותר מחודש.
אני אמורה ללדת בכל יום, זה ההריון הראשון שלי, ואני כמובן מאוד חוששת ומתרגשת.
מבטיחה לעדכן אחרי הלידה ומקווה שאחזור ליצור ולכתוב בבלוג שלי כמה שיותר מהר....
כיף לקרוא את התגובות שלכם, אשמח אם תמשיכו להגיב.
שיהיה שבוע מצוין!!
איילת


11 תגובות:

  1. איילת, עבודות מקסימות!
    שיהיה בשעה טובה ולידה קלה, אני ממש בהתחלה :-)
    שנה טובה

    השבמחק
  2. הקולאז'ים מאוד מיוחדים.
    כל הכבוד כל הכתבה במגזין ושיהיה בהצלחה בלידה!!

    השבמחק
  3. מגניב הקולאז'ים, אני אוהבת מאוד את הסגנון החופשי, הזורם והיצירתי שבהם. המגנט מקסים בעיני באופן מיוחד עם הכבשה והבזוקה! הוא יותר רב-שכבתי ומעניין.
    מזל"ט על הורים וילדים, זה תמיד כיף לקבל "הכרה" מהסוג הזה!
    תמשיכי לשמור על עצמך ועל ה"הורים וילדים" הפרטי שבדרך...
    יעל

    השבמחק
  4. אוףףףףףףף כתבתי תגובה ארוכה ולא פירסם כלום. מנסה שוב....
    יופי של עבודות, ובהצלחה עם הלידה, שתהיה לידה טובה ואל תשכחי שאת יודעת לעשות את זה אל תתני לרופאים להפחיד אותך....
    בהצלחה.
    עדי

    השבמחק
  5. היי יקירתי,

    אני שמחה לשמוע שאת בשלבי הריון אחרונים, שיהיה בשעה טובה ולידה קלה, תיקחי את הכל בקלות ואני יודעת ומאמינה שאת יכולה.

    ממש לא רואים שאת לא מתחברת לקולאז'ים- יצאו לך מדהימים והצילומים שלך נהדרים...

    אוהבת
    אילנית

    השבמחק
  6. Good luck and take care of yourself....
    I am crossing my fingers for you!!!
    best wishes from Japan...
    Eva

    השבמחק
  7. Good luck and take care of yourself....
    I am crossing my fingers for you!!!
    best wishes from Japan...
    Eva

    השבמחק
  8. איילת, העבודות ממש יפות! כל הכבוד על הכתבה בעיתון.
    תשמרי על עצמך ושתהיה לידה קלה !
    ויקי

    השבמחק
  9. תודה רבה על התגובות החמות, בנות!!!
    שיהיה סופ"ש נפלא!!
    איילת

    השבמחק
  10. מותק של קולאז'ים ולמדתי עכשיו שיש לזה גם שם בעברית!!

    מאחלת לך לידה קלה

    השבמחק
  11. איילת המוכשרת. מה שלומך?
    שמי לימור ינון-משה. אני מאפרת במקצועי עם תואר ראשון בעיצוב
    ואדריכלות-פנים.
    יש לציין שאת מאוד מאוד יצירתית וממש כיף להביט ביצירות שלך ולהתמוגג מהן.
    אפשר ללמוד מהיצירות שלך המון. לקבל מהן השראה ולקחת את הרעיונות שלך קדימה.
    למשל, כל מה שקשור לעיצוב-פנים מתמזג עם העיצוב והסיגנון שלך.
    את מוזמנת להיכנס לאתר שלי באיפור:
    www.limoryinon.com
    ולהתרשם מהמצגת ואודות המאפרת.
    בנוסף, אשמח להראות לך תיק-עבודות אישי בעיצוב מוצר ואדריכלות.
    הנייד שלי הוא: 054-7552216

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator