26.9.2009

יצירות צבעוניות מלבד


סוף סוף החלטתי לעשות משהו עם חבילת בדי הלבד שיש לי כבר המון זמן ומעלה אצלי אבק.

אם זכור לכם , כבר הצהרתי שתפירה זה לא הצד החזק שלי אבל בכל זאת אני מנסה מעת לעת.

הכנתי שתי חמסות קטנות וגם פרחים צבעוניים מלבד ואני ממש מרוצה מהתוצאה (למרות התפרים העקומים...). עד כדי כך שאחר כך גם תפרתי לי תיק לבד קטן שאין לי מושג מה לאחסן בו....



והנה התיק:

אשמח לקרוא תגובות (לפעמים יש בעיה בכתיבת תגובה, צריך רק להתעקש וללחוץ מספר פעמים על "פרסם תגובה" עד שהיא מתקבלת).


שבוע טוב, צום קל (למי שצם) וגמר חתימה טובה!

איילת

10 תגובות:

  1. איילת, זה פשוט מהמם!!!!!!!!
    אין , זה ממש מקסים.

    השבמחק
  2. למה זה לא כותב את השם שלי? זו מירי

    השבמחק
  3. ממש מקסים אני מתכננת להכין כאלה ואחרים לסוכה .
    שנה טובה וגמר חתימה טובה

    השבמחק
  4. חמסות יפות פרחים מקסימים והתיק נהדר,את יכולה לתת אותו מתנה לילדה עם סיכות וקוקיות בפנים,את תופרת נהדר תמשיכי.
    סתיו love

    השבמחק
  5. תוצרים מקסימים ומשמחים, והתיק - רעיון מקורי ויצא מאוד מאוד יפה!
    ובלבד - חלק מהחן לטעמי זה שהתפרים לא ממש אחידים!

    השבמחק
  6. תודה על התגובות החמות!
    מירוש- סוף סוף הצלחת להגיב!!
    יעל - אולי באמת התפרים לא חייבים להיות מושלמים....
    איילת

    השבמחק
  7. אהבתי... יצא לך מקסים!

    השבמחק
  8. מקסים מקסים מקסים!!!
    כמה מילאת את הכוכבים והחמסות?!

    אני ממש אוהבת את העבודות שלך...

    השבמחק
  9. טלי - תודה רבה ! מילאתי את הפרחים והחמסות באקרילן.
    איילת

    השבמחק
  10. הי איילת מקסים, האמת שאת החמסות שלך הייתי מתנדבת לתלות בבית במקום בולט. לא מה שקורה בדרך כלל לחמסות ברוב הבתים. מקסים, מקסים, מקסים!!!

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator