10.9.2009

בלוגולדה לכבוד השנה החדשה!

לכבוד ראש השנה מתחשק לי לתת מתנה קטנה לאחד מקוראיי! ביום שלישי אערוך הגרלה בין המשתתפים.

כדי להשתתף בהגרלה עליכם להיות מנויים לבלוג שלי ולהגיב לרשומה הזאת עד יום שני 14/9/09.

שם הזוכה יפורסם למחרת!! בהצלחה!

לפני שאספר מה מקבלים, הרשו לי להראות לכם את התגיות החמודות שהכנתי (משאריות דפים) לראש השנה:


חוץ מזה, גם השתתפתי בהחלפת ראש השנה בקומונת מוזה ויצירה. ושלחתי ליאנה כרטיס ברכה ודיסק -מגנט למקרר, שניהם עם איור של דבורה שמצאתי באחד מספרי האיור שלי (הדבורה עברה כמובן שידרוג שלי). וגם מגנט פימו קטן.




ועכשיו, בלי עיכובים מיותרים - הנה הבלוגולדה לראש השנה!


המתנה כוללת:
4 תגיות חג שמח/ שנה טובה.
שלושה מגנטים חמודים מפימו.
חמסת עץ ליצירה.
איור פרחים על קנבס קטן.
קופסא עגולה מעוצבת.
האיור, המגנטים, התגים ועיצוב הקופסא הם יצירות שלי.
בהזדמנות זאת , אשמח אם תוכלו לציין בתגובה שלכם איזה רשומה/נושא הכי אהבתם בבלוג שלי.
בהצלחה לכולם ושנה טובה ומתוקה!
איילת
נ.ב
מי שלא מצליחה להגיב בבלוג מוזמנת לשלוח לי מייל ayeletkm@gmail.com

17 תגובות:

  1. חג שמח ושנה עם המון השראה כח ומזל
    ממני עליזה

    השבמחק
  2. אהבתי את התגיות, ובתור חובבת ציורים שלך (יש לי שניים :)) אהבתי את הקנווס עם הפרחים ואני כבר יודעת בדיוק מה אעשה איתו אם אזכה!!! שנה טובה יקירתי!

    שרית

    השבמחק
  3. חג שמח!
    אהבתי את כל הרשומות שכוללות ציורים שלך כי אני מאוד אוהבת את ציוריך..
    בנוסף אהבתי את פרוייקט כלניות שהוכיח (לי) שלכל אחד יש יצירה חבויה בתוכו עם קצת מאמץ.

    השבמחק
  4. הי איילת
    אני לא מכירה עדיין את הבלוג כי רק עכשיו נרשמתי, אבל העבודות שלך מאוד יפות
    שנה טובה!
    ציפי מקומונת מוזה ויצירה

    השבמחק
  5. הי איילת, ממש התלהבתי מההסברים לעטיפת בד לקופסא. בתכנון אצלי... שנה טובה!!

    השבמחק
  6. אוהבת את יצירותיך.
    שתהיה לך שנה טובה ובראיה יחד ע המשפחה
    jk500
    hvush,

    השבמחק
  7. הי איילת,מאוד אהבתי את ההסברים שלך להכנת נייר מדוגם ואת האיורים.
    שתהיה שנה טובה ומלאת יצירתיות!
    ויקי

    השבמחק
  8. היי איילת!
    איזה תגיות מקסימות!
    שתהיה לך שנה הכי מתוקה, קלה וטובה שיש!
    יעל

    השבמחק
  9. היי איילת!
    קודם כל קטע מוזר- אתמול אחרי התגובה שהשארתי לך בקומונה, הייתי בטוחה שעשיתי מנוי לבלוג, אבל אז גיליתי שלא קיבלת אישור הרשמה...מוזר! נרשמתי שוב.
    אני מאוד אוהבת בבלוג שלך קודם כל את הפרגון ליוצרות אחרות (גם אם הן אמא שלך...) ואת היכולת להפוך משימות שנראות מפחידות לפשוטות (כמו הטיפים לתמונות מדפים מדוגמים ולהכנת דפים מדוגמים בעצמך). מאוד מאוד אהבתי את הציור שלך "רוקדת". בכלל אני מקנאה ביכולת הציור המדהימה שלך.
    נהניתי גם מהפוסט על חדר היצירה, סתם כי זו הסטייה שלי...

    השבמחק
  10. תודה רבה על התגובות החמות ועל ההיענות לשאלת הסקר שלי!
    כל אחת מתחברת למשהו אחר, זה מעניין ואני שמחה שגוונתי בנושאים.
    שבת שלום, יקירותיי!
    איילת

    השבמחק
  11. תודה על ההזמנה :)
    בלוג מקסים מקסים - אני עוקבת אחריו כבר זמן מה....
    חג שמח ושנה נפלאה

    אילאיל

    השבמחק
  12. שנה טובה ויצירתית :-)

    השבמחק
  13. שנה טובה!!!
    קשה לי מאוד לבחור רשומה אחת.. אהבתי את הדיסקים (מתנות לתינוקות)- רעיון נהדר ועיצוב עוד יותר :)
    אהבתי את התמונות (עיצוב בחמש דקות) כי אם זה לא פרוייקט שמסתיים באותו היום אז הוא נשאר על השולחן במשך שבוע :))
    מאוד אהבתי את סידור פינת העבודה שלך (בתקווה שגם לי תהיה כזו השנה ושאני אפסיק לבלגן את פינת האוכל)
    ובעיקר--> הציורים יפיםםםםםםם
    שתהיה שנה טובה ומוצלחת לכל בית ישראל

    השבמחק
  14. הבלוג הזה מקסים! הכרטיסים מתוקים! והבלגלודה... הלואי עליי
    זו שלי בכינוי בוסתודום
    שתהיה לך שנה טובה ותמשיכי לשתף אותנו ביצירות המקסימות

    השבמחק
  15. שלום,

    אני אהבתי את הרשומה על השמיכת טלאים שעשית עם אימך (אני אוהבת עבודות בד)

    תמי

    השבמחק
  16. היי איילת.

    ניסיתי פעמיים להגיב בבלוג המהמם שלך ואיני מצליחה.

    אני אוהבת את העבודות שלך, את כולן, הציורים שלך ממש יפים והורסים.

    שנה טובה.


    רחלי.

    השבמחק
  17. חג שמח יקירתי. יופי של תגיות

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator