5.9.2009

סדנא מצולמת - אריזת כרית שקופה

השבוע שוטטתי ברחבי האינטרנט וראיתי רעיונות נפלאים למתנות ואריזות לחגים.

אחד מהם הוא אריזת כרית שקופה ומקסימה והחלטתי להכין כמה כאלה. את רעיון מצאתי בסרטון הזה.
מכיוון שהסרטון לא כל כך ברור וגם קצת ארוך , החלטתי להעלות סדנא מצולמת:
החומרים הדרושים: שקף, מספריים או סכין חיתוך ודבק דו צדדי שקוף.

1. חיתכו שקף רגיל לארבע חלקים, להכנת אריזה קטנה נצטרך רבע שקף.
2. קפלו כסנטימטר מהקצה הרוחבי של השקף (אני עשיתי סימון רק לשם ההמחשה).

3. הוסיפו דבק דו צדדי שקוף.

4. הדקו את הקיפול.


5. הסירו את נייר הדבק.

6. הדביקו את הקצה המקביל של השקף על גבי פס הדבק שעל הקיפול (ראו תמונה) כך שיווצר מעין גליל אליפסי.

7. החלק הזה דורש סבלנות - הדקו את אחד מקצוות הגליל באמצעות קיפול כל צד של השקף כלפי החלק הפנימי של הגליל (ראו תמונות 7+8).

8. נסו ליצור קיפול בצורת חצי עיגול.



9. הדביקו באמצע הקיפול חתיכת דבק דו צדדי קטנה (כדי שבהמשך זה יתפוס את סרט הבד המקשט את האריזה).
10. מלאו את האריזה בשוקולדים, סוכריות או כל דבר אחר. לי לא היו ממתקים בבית אז הכנסתי חרוזים צבעוניים בנתיים.
11. סיגרו את הצד השני של האריזה (כמו בשלב 7).
12. קשטו לפי רצונכם.

בהצלחה!
אשמח לקרוא תגובות.
איילת

9 תגובות:

  1. תודה רבה על הסבר המצולם
    נראה מדליק

    השבמחק
  2. היי יקירתי,
    תודה רבה על השיתוף-נראה מקסים- חייבת לנסות, זה מתאים לגננות (הרי הבנים שלי נכנסו השנה למעון).

    ובדיוק היה חסר לי רעיון......

    יום נפלא
    מאילנית

    השבמחק
  3. אחלה רעיון!
    ותודה רבה על ההדרכה.
    שנה טובה ומתוקה!

    השבמחק
  4. רעיון מקסים, ינוסה בקרוב

    השבמחק
  5. מקסים -:)) רעיון נהדר מקווה שיהיה לי זמן להכין
    ההריון עושה לך טובבבבב תמרי

    השבמחק
  6. זה ממש מקסים:)
    כבר הרבה זמן שבא לי להכין את הקופסא הזו [כבר מזמן מצאתי הדרכה שלה אבל אף פעם לא ממש עשיתי עם זה משהו..]
    תודה!:)
    טלי ה

    השבמחק
  7. תודה רבה! אשמח לראות את האריזות שהכנתן....
    שנה טובה!
    איילת

    השבמחק
  8. איילת,

    איך את עושה את הפרחים האלה?

    השבמחק
  9. נאוה היקרה,
    הפרחים האלו הם פירחי בד קנויים שאני מחברת ביניהם בדבק שקוף, ניתן למצוא אותם בכל חנות סקראפ כגון: נתנאלה.קום או אלבומי...
    איילת

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator